Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslavcs
dc.contributor.authorWolf, Ondřejcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:19:12Z
dc.date.available2013-06-26T11:19:12Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98854
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je tvorba a implementace webového rozhraní pro vyplňování a kompletaci podnikatelských plánů v prostředí internetu. Práce popisuje problematiku budování obchodních, marketingových a prodejních strategií, řeší analýzu dostupných funkcionalit a analyzuje obdobná řešení dostupná na internetu. Práce obsahuje popis hlavních pojmů, týkajících se podnikatelských záměrů a dále popisuje problematiku jejich tvorby. Postupně jsou v práci popsány typy podnikatelských záměrů, problematika budování strategie v podnikání, postup tvorby podnikatelského záměru a srovnání vybraných nástrojů. Samostatnou kapitolou bakalářské práce je popis analýzy a implementace jednoduchého webového nástroje pro usnadnění práce při tvorbě podnikatelských záměrů, popis použitých technologií a v poslední řade popis uživatelského manuálu pro práci s tímto nástrojem.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis is the creation of a study and implementation of a web interface for filling and completion of business plans on internet. The work describes the problem of creating of both business and marketing and sales strategies, solves an analysis of available functionality and analyzes similar solutions available on the internet. The Bachelor thesis contains a description of the main concepts concerning business plans and describes the types the problems of their creation. The types of business plans are gradually described, points at issue of strategy creation in business, steps of creation a business plan and a comparison of selected tools. A separate chapter is a description of the analysis and implementation of a simple web tool for work facilitation in creating of business plans, a description of the technology and finally the description of the user manual for working with this tool.en
dc.format.extent2281396 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectASP.NETcs
dc.subjectC#cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectBusiness in a boxcs
dc.subjectPlan Write Business Plannercs
dc.subjectBizplancs
dc.subjectelektronické podnikánícs
dc.subjectBachelor thesisen
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectapplicationen
dc.subjectASP.NETen
dc.subjectC#en
dc.subjectmarketingen
dc.subjectBusiness in a boxen
dc.subjectPlan Write Business Planneren
dc.subjectBizplanen
dc.subjecte-businessen
dc.titleAutomatizované budování obchodních, prodejních a marketingových strategiícs
dc.title.alternativeAutomatical Building of Business, Sales and Marketing Strategiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHolub, Liborcs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisWOL0007_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam