Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTakács, Ondřejcs
dc.contributor.authorCholasta, Lukášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:19:18Z
dc.date.available2013-06-26T11:19:18Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98868
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá importem adaptivní učebnice do systému Barborka. Má za úkol zjednodušit a zrychlit vkládání dokumentu do e-learningového systému, do kterého se dokumenty vkládají pomocí webového formuláře, což je velmi zdlouhavá a pracná záležitost. V úvodu práce je popsáno co to adaptivní výuka je, jak se v historii vyvíjela až do současné podoby systému Barborka. Dále je v práci popsána struktura dat adaptivní učebnice, tedy jak vypadá databáze s vkládanými daty. V práci jsou popsány, jaké se naskytly možnosti importu adaptivní učebnice do systému, jejich výhody a nevýhody a nakonec zvolený způsob řešení načítání dokumentu. Pro lepší pochopení tohoto načítacího algoritmu je k dispozici vývojový diagram. V další části je popsána příručka jak pro uživatele, tak pro programátora ve které jsou popisy některých použitých metod a funkcí. V závěru jsou zhodnoceny dosažené cíle práce a také návrhy dalších možností, jak by se tato práce dala rozšířit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with import adaptive textbook in the Barborka system. It’s task is to simplify and speed up loading a document into the e-learning system in which documents are inserted via a web form which is very time-consuming and laborious affair. The introduction describes what adaptive teaching them how ever developed to the present form of Barborka. The study also describes an adaptive data structure textbooks, that is how it looks with the inline data. The paper describes what he got an opportunity to import adaptive textbook system, their advantages and disadvantages, and ultimately selected method of document retrieval solutions. For a better understanding of a retrieval algorithm is a flowchart. The next section describes the manual for both users and programmers which are descriptions of some of the methods and functions. In conclusion, achievements are assessed work and suggestions for other ways would this work gave expand.en
dc.format.extent2603700 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaplikace, buňka, databáze, dokument, funkce, klíč, lekce, metoda, předmět, objekt, odpověď, otázka, rámec, rozhraní, řádek, tabulka, učebnice, varianta, vrstvacs
dc.subjectapplication, cell, database, document, function, key, lesson, method, subject, object, answer, question, framework, row, table, textbook, variant, layeren
dc.titleImport adaptivní učebnice do systému Barborkacs
dc.title.alternativeImport of Adaptive Textbook into System Barborkaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFasuga, Radoslavcs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisCHO0031_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam