dc.contributor.advisor | Takács, Ondřej | cs |
dc.contributor.author | Cholasta, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:19:18Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:19:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/98868 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá importem adaptivní učebnice do systému Barborka. Má za úkol
zjednodušit a zrychlit vkládání dokumentu do e-learningového systému, do kterého se dokumenty
vkládají pomocí webového formuláře, což je velmi zdlouhavá a pracná záležitost. V úvodu práce je
popsáno co to adaptivní výuka je, jak se v historii vyvíjela až do současné podoby systému Barborka.
Dále je v práci popsána struktura dat adaptivní učebnice, tedy jak vypadá databáze s vkládanými daty.
V práci jsou popsány, jaké se naskytly možnosti importu adaptivní učebnice do systému, jejich výhody
a nevýhody a nakonec zvolený způsob řešení načítání dokumentu. Pro lepší pochopení tohoto
načítacího algoritmu je k dispozici vývojový diagram. V další části je popsána příručka jak pro
uživatele, tak pro programátora ve které jsou popisy některých použitých metod a funkcí. V závěru
jsou zhodnoceny dosažené cíle práce a také návrhy dalších možností, jak by se tato práce dala rozšířit. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with import adaptive textbook in the Barborka system. It’s task is to
simplify and speed up loading a document into the e-learning system in which documents are inserted
via a web form which is very time-consuming and laborious affair. The introduction describes what
adaptive teaching them how ever developed to the present form of Barborka. The study also describes
an adaptive data structure textbooks, that is how it looks with the inline data. The paper describes what
he got an opportunity to import adaptive textbook system, their advantages and disadvantages, and
ultimately selected method of document retrieval solutions. For a better understanding of a retrieval
algorithm is a flowchart. The next section describes the manual for both users and programmers which
are descriptions of some of the methods and functions. In conclusion, achievements are assessed work
and suggestions for other ways would this work gave expand. | en |
dc.format.extent | 2603700 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | aplikace, buňka, databáze, dokument, funkce, klíč, lekce, metoda, předmět, objekt, odpověď, otázka,
rámec, rozhraní, řádek, tabulka, učebnice, varianta, vrstva | cs |
dc.subject | application, cell, database, document, function, key, lesson, method, subject, object, answer, question,
framework, row, table, textbook, variant, layer | en |
dc.title | Import adaptivní učebnice do systému Barborka | cs |
dc.title.alternative | Import of Adaptive Textbook into System Barborka | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fasuga, Radoslav | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | CHO0031_FEI_B2647_2612R025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |