Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDohnálek, Pavelcs
dc.contributor.authorIvanovský, Jancs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:19:25Z
dc.date.available2013-06-26T11:19:25Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98880
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá porovnáním rychlosti dobře známého vyhledávacího algoritmu A* na procesoru a grafické kartě. Hledá se ideální rozdělení vláken, kde každé prohledává obecný graf, který byl vytvořený pomocí triangulace. Práce srovná několik způsobů jak náhodně položené body v rovině spojit a ukáže, proč je nejvhodnější Delaunayho triangulace. Výsledné řešení je kontrolováno grafickým znázorněním díky knihovnám OpenCV. Očekává se, že výsledné programy pro počítání algoritmů, ať už na procesoru nebo technologii CUDA, budou velmi podobné. Každé vyhledávání počítá jen čistě A* algoritmus a nebere v úvahu žádné jiné pomocné postupy.cs
dc.description.abstractThis thesis presents a speed comparison of the well know A* Search algorithm implemented on processor and graphics card. The goal is to find the ideal thread division where each thread searches through a common graph created by a triangulation. The work compares several ways of connecting randomly generated points on a plane together and shows why it is best to use Delaunay triangulation. The results are evaluated by graphical representation generated by OpenCV libraries. It is presumed that the final programs for computing algorithms, either on the processor or CUDA, are very similar. Every search only computes the A* algorithm and does not take into account any other auxiliary procedures.en
dc.format.extent3057992 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectA*cs
dc.subjectCUDAcs
dc.subjectDelaunayho triangulacecs
dc.subjectOpenCVcs
dc.subjectA*en
dc.subjectCUDAen
dc.subjectDelaunay triangulationen
dc.subjectOpenCVen
dc.titleAlgoritmus A* Search implementovaný pomocí technologie CUDAcs
dc.title.alternativeCUDA Powered A* Search Algorithmen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoluša, Michaelcs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisIVA0017_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam