dc.contributor.advisor | Holuša, Michael | cs |
dc.contributor.author | Kotlář, David | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:19:30Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:19:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/98893 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Základem každé aplikace je dobře navržené uživatelské rozhraní, které umožňuje uživateli pracovat účelně a pohodlně. Pokud navíc dodržuje předepsaná pravidla, uživatel si vytváří správné stereotypy při práci se systémem, snadněji a rychleji se s aplikací naučí pracovat.
Hlavními body této bakalářské práce je shrnutí všeobecně platných pravidel a zásad pro tvorbu grafických uživatelských rozhraní. Vyhledávání nejčastějších chyb, které se mohou vyskytovat v uživatelském rozhraní. Zhodnocení uživatelského rozhraní vybraného okruhu textových aplikací. Hlavním bodem práce je realizace grafického rozhraní pro nové prostředí Windows Store, používané v systémech Windows Phone a Windows 8. Poznatky z veškerých bodů při psaní této práce jsem využil k realizaci grafického uživatelského rozhraní textové aplikace WSPad pro prostředí Windows Store. Návrh uživatelského rozhraní je realizován v jazyku Xaml. Funkční část pak jazyk C#. | cs |
dc.description.abstract | The basis of each application is well designed user interface that allows the user to work efficiently and comfortably. In addition, if adherence to the prescribed rules, the user creates the correct stereotypes when working with the system easier and faster to learn to work with the application.
The main point of this thesis is a summary of generally accepted rules and principles for creating graphical user interfaces. Search the most common errors that may appear in the user interface. Evaluation of user interface text of a selected group of applications. The main point of this work is to implement a graphical interface for the new Windows Store, used in Windows Phone and Windows 8. Knowledges from all points in writing this work I used to implement a graphical user interface for text applications WSPad Windows Store. User interface design is implemented in XAML. The functional part is implemented in language C #. | en |
dc.format.extent | 3295856 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | GUI | cs |
dc.subject | Windows Store | cs |
dc.subject | uživatelské rozhraní | cs |
dc.subject | textový editor | cs |
dc.subject | animace | cs |
dc.subject | GUI | en |
dc.subject | Windows Store | en |
dc.subject | user interface | en |
dc.subject | text editor | en |
dc.subject | animation | en |
dc.title | Zásady designu uživatelských rozhraní | cs |
dc.title.alternative | Principles of User Interfaces Design | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 440 - Katedra telekomunikační techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Mobilní technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KOT0061_FEI_B2647_2612R059_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |