Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoluša, Michaelcs
dc.contributor.authorKotlář, Davidcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:19:30Z
dc.date.available2013-06-26T11:19:30Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/98893
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractZákladem každé aplikace je dobře navržené uživatelské rozhraní, které umožňuje uživateli pracovat účelně a pohodlně. Pokud navíc dodržuje předepsaná pravidla, uživatel si vytváří správné stereotypy při práci se systémem, snadněji a rychleji se s aplikací naučí pracovat. Hlavními body této bakalářské práce je shrnutí všeobecně platných pravidel a zásad pro tvorbu grafických uživatelských rozhraní. Vyhledávání nejčastějších chyb, které se mohou vyskytovat v uživatelském rozhraní. Zhodnocení uživatelského rozhraní vybraného okruhu textových aplikací. Hlavním bodem práce je realizace grafického rozhraní pro nové prostředí Windows Store, používané v systémech Windows Phone a Windows 8. Poznatky z veškerých bodů při psaní této práce jsem využil k realizaci grafického uživatelského rozhraní textové aplikace WSPad pro prostředí Windows Store. Návrh uživatelského rozhraní je realizován v jazyku Xaml. Funkční část pak jazyk C#.cs
dc.description.abstractThe basis of each application is well designed user interface that allows the user to work efficiently and comfortably. In addition, if adherence to the prescribed rules, the user creates the correct stereotypes when working with the system easier and faster to learn to work with the application. The main point of this thesis is a summary of generally accepted rules and principles for creating graphical user interfaces. Search the most common errors that may appear in the user interface. Evaluation of user interface text of a selected group of applications. The main point of this work is to implement a graphical interface for the new Windows Store, used in Windows Phone and Windows 8. Knowledges from all points in writing this work I used to implement a graphical user interface for text applications WSPad Windows Store. User interface design is implemented in XAML. The functional part is implemented in language C #.en
dc.format.extent3295856 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGUIcs
dc.subjectWindows Storecs
dc.subjectuživatelské rozhranícs
dc.subjecttextový editorcs
dc.subjectanimacecs
dc.subjectGUIen
dc.subjectWindows Storeen
dc.subjectuser interfaceen
dc.subjecttext editoren
dc.subjectanimationen
dc.titleZásady designu uživatelských rozhranícs
dc.title.alternativePrinciples of User Interfaces Designen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFabián, Tomášcs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department440 - Katedra telekomunikační technikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchMobilní technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKOT0061_FEI_B2647_2612R059_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam