Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDohnálek, Pavelcs
dc.contributor.authorKonupčík, Karelcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:20:27Z
dc.date.available2013-06-26T11:20:27Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99021
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou částicových systémů včetně jejich využití. Částicové systémy slouží k modelování "fuzzy objektů", které se skládají z mnoha malých částic. Uvedené objekty by těžko byly tvořeny jiným způsobem, protože nemají pevný povrch. Pomocí částicových systémů lze vytvořit zajímavé efekty, jako jsou výbuchy, kouř, plameny. Tyto efekty mají široké využití od filmového průmyslu, až po herní průmysl. V bakalářské práci je implementován částicový systém pomocí technologie CUDA, kde je simulován pohybový efekt barevných částic. V implementaci je využito hlavní výhody CUDA technologie, tedy masivního paralelismu, což poskytuje velmi dobrý výkon i pro velké množství částic.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the particle system problem and its practical use. Particle systems are used to create "fuzzy object" which are objects created from many small particles. It would be difficult to create them by any other means because fuzzy object have no solid surface. Particle systems can be used to create interesting effects like explosions, smoke or flames. These effects have a variety of use, from movie to game creation. In this bachelor thesis, a particle system is implemented with the CUDA technology where a movement effect of coloured particles is simulated. The implementation takes advantage of the CUDA technology's main advantage - massive parallelism. This provides very high performance even for large amounts of particles.en
dc.format.extent2574248 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČásticové systémycs
dc.subjectČásticecs
dc.subjectCUDAcs
dc.subjectGPU programovánícs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectVizualizace částiccs
dc.subjectKernelcs
dc.subjectParticle systemsen
dc.subjectParticlesen
dc.subjectCUDAen
dc.subjectGPU programmingen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectParticle visualisationen
dc.subjectKernelen
dc.titleČásticový systém implementovaný pomocí technologie CUDAcs
dc.title.alternativeCUDA Powered Particle Systemen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZaorálek, Lukášcs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKON0049_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam