dc.contributor.advisor | Dohnálek, Pavel | cs |
dc.contributor.author | Konupčík, Karel | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:20:27Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:20:27Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99021 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou částicových systémů včetně jejich využití. Částicové systémy slouží k modelování "fuzzy objektů", které se skládají z mnoha malých částic. Uvedené objekty by těžko byly tvořeny jiným způsobem, protože nemají pevný povrch. Pomocí částicových systémů lze vytvořit zajímavé efekty, jako jsou výbuchy, kouř, plameny. Tyto efekty mají široké využití od filmového průmyslu, až po herní průmysl. V bakalářské práci je implementován částicový systém pomocí technologie CUDA, kde je simulován pohybový efekt barevných částic. V implementaci je využito hlavní výhody CUDA technologie, tedy masivního paralelismu, což poskytuje velmi dobrý výkon i pro velké množství částic. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is focused on the particle system problem and its practical use. Particle systems are used to create "fuzzy object" which are objects created from many small particles. It would be difficult to create them by any other means because fuzzy object have no solid surface. Particle systems can be used to create interesting effects like explosions, smoke or flames. These effects have a variety of use, from movie to game creation. In this bachelor thesis, a particle system is implemented with the CUDA technology where a movement effect of coloured particles is simulated. The implementation takes advantage of the CUDA technology's main advantage - massive parallelism. This provides very high performance even for large amounts of particles. | en |
dc.format.extent | 2574248 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Částicové systémy | cs |
dc.subject | Částice | cs |
dc.subject | CUDA | cs |
dc.subject | GPU programování | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | Vizualizace částic | cs |
dc.subject | Kernel | cs |
dc.subject | Particle systems | en |
dc.subject | Particles | en |
dc.subject | CUDA | en |
dc.subject | GPU programming | en |
dc.subject | OpenGL | en |
dc.subject | Particle visualisation | en |
dc.subject | Kernel | en |
dc.title | Částicový systém implementovaný pomocí technologie CUDA | cs |
dc.title.alternative | CUDA Powered Particle System | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Zaorálek, Lukáš | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KON0049_FEI_B2647_2612R025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |