dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Halfar, Radim | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:20:30Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:20:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99032 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | V současné době se vývoj mobilních aplikací stává čím dál tím více populárnějším. Jednou z nejoblíbenějších platforem je iOS, jenž vývojářům umožňuje rozsáhlé možnosti realizace požadovaných řešení. V této práci se zaměříme na grafické možnosti systému iOS, a to konkrétně na možnosti tvorby a editace 2D grafiky na zařízeních iPhone a iPad. Srovnáme již dostupné grafické frameworky pro tvorbu a editaci 2D grafiky a vytvoříme vlastní řešení této problematiky. Budeme se snažit pokrýt požadované vlastnosti pro knihovny tohoto typu. Uvedeme také stručný přehled možných přístupů pro řešení problematiky. Své vlastní řešení demonstrujeme na ukázkové aplikaci. | cs |
dc.description.abstract | Lately, the development of mobile applications became very popular. One of the most popular platform for the development is iOS, which allows wide opportunities of raelization the desired solutions to developers. In this thesis, we will focus on graphic capabilities of the iOS platform, specifically on the opportunities of editing and creating 2D graphics on the devices iPhone and iPad. We will compare existing framewors which support desired funcionality and we will create our own solution. We will try to cover desired capabilities for the libraries focusing on this problematics. We will state overview of the accesses for solving this problem. Our solution will be used in the sample application. | en |
dc.format.extent | 3443752 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | iOS | cs |
dc.subject | Core Graphics | cs |
dc.subject | Cocoa Touch | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | CGContext | cs |
dc.subject | malování | cs |
dc.subject | plnící algoritmy | cs |
dc.subject | Objective – C | cs |
dc.subject | iPhone | cs |
dc.subject | iPad | cs |
dc.subject | 2D grafika | cs |
dc.subject | iOS | en |
dc.subject | Core Graphics | en |
dc.subject | Cocoa Touch | en |
dc.subject | OpenGL | en |
dc.subject | CGContext | en |
dc.subject | painting | en |
dc.subject | filling algorithms | en |
dc.subject | Objective – C | en |
dc.subject | iPhone | en |
dc.subject | iPad | en |
dc.subject | 2D graphics | en |
dc.title | Framework editace 2D grafiky pro iOS | cs |
dc.title.alternative | 2D Graphics Editing Framework for iOS | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Robenek, Daniel | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HAL0045_FEI_B2647_2612R025_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |