Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorHalfar, Radimcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:20:30Z
dc.date.available2013-06-26T11:20:30Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99032
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractV současné době se vývoj mobilních aplikací stává čím dál tím více populárnějším. Jednou z nejoblíbenějších platforem je iOS, jenž vývojářům umožňuje rozsáhlé možnosti realizace požadovaných řešení. V této práci se zaměříme na grafické možnosti systému iOS, a to konkrétně na možnosti tvorby a editace 2D grafiky na zařízeních iPhone a iPad. Srovnáme již dostupné grafické frameworky pro tvorbu a editaci 2D grafiky a vytvoříme vlastní řešení této problematiky. Budeme se snažit pokrýt požadované vlastnosti pro knihovny tohoto typu. Uvedeme také stručný přehled možných přístupů pro řešení problematiky. Své vlastní řešení demonstrujeme na ukázkové aplikaci.cs
dc.description.abstractLately, the development of mobile applications became very popular. One of the most popular platform for the development is iOS, which allows wide opportunities of raelization the desired solutions to developers. In this thesis, we will focus on graphic capabilities of the iOS platform, specifically on the opportunities of editing and creating 2D graphics on the devices iPhone and iPad. We will compare existing framewors which support desired funcionality and we will create our own solution. We will try to cover desired capabilities for the libraries focusing on this problematics. We will state overview of the accesses for solving this problem. Our solution will be used in the sample application.en
dc.format.extent3443752 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectiOScs
dc.subjectCore Graphicscs
dc.subjectCocoa Touchcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectCGContextcs
dc.subjectmalovánícs
dc.subjectplnící algoritmycs
dc.subjectObjective – Ccs
dc.subjectiPhonecs
dc.subjectiPadcs
dc.subject2D grafikacs
dc.subjectiOSen
dc.subjectCore Graphicsen
dc.subjectCocoa Touchen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectCGContexten
dc.subjectpaintingen
dc.subjectfilling algorithmsen
dc.subjectObjective – Cen
dc.subjectiPhoneen
dc.subjectiPaden
dc.subject2D graphicsen
dc.titleFramework editace 2D grafiky pro iOScs
dc.title.alternative2D Graphics Editing Framework for iOSen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRobenek, Danielcs
dc.date.accepted2013-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisHAL0045_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam