Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkacs
dc.contributor.authorKolibová, Monikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:21:30Z
dc.date.available2013-06-26T11:21:30Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99183
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Trojek, a. s. Tato společnost působí v oblasti nakládání s ocelovými odpady a barevnými kovy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části uvádím obecně informace k marketingové strategii, marketingové studii a analýze portfolia firmy. Čerpám zde informace převážně z uvedené literatury. V praktické části aplikuji uvedenou teorii do praxe. Pomocí SWOT analýzy hodnotím jednotlivé silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby pro firmu. Dále vypracovávám na základě získaných údajů a informací poziční mapy. Podklady čerpám z internetových stránek firmy, interních dokumentů společnosti Trojek, výroční zprávy z roku 2011 a z osobních setkání s ředitelem pro správu společnosti a prokuristou panem Ing. Michalem Trojkem, MBA.cs
dc.description.abstractI analyze Trojek Corporation in my dissertation. Principal corporation business is processing of steel scrap and non-ferrous metals. I concern with microenviroment and macroenvironment this company. Thesis has theoretical and practical part. The theoretical part informs about marketing strategy, marketing study and business portfolio analysis methods. This section is based on the literature cited. Practical part applies mentioned theory into the practice. By using SWOT analysis I evaluate strengths and weaknesses, opportunities and threats of the company. Positional mapping shows processed information. Sources for my work were company websites, internal company documents, annual reports 2011 and personal meetings with the company director Ing. Michal Trojek, MBA.en
dc.format59 l. : il.cs
dc.format.extent2439308 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákladní pojmycs
dc.subjectportfolio firmycs
dc.subjectmarketingová studiecs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingové okolí – makrookolícs
dc.subjectmikrookolícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectbusinessen
dc.subjectportfolioen
dc.subjectmarketing studyen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectbusiness area,en
dc.subjectmicroenviromenten
dc.subjectmacroenvironmenten
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectpositional mappingen
dc.titleAnalýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Trojek, a. s.cs
dc.title.alternativeThe Analysis of Internal and External Environment of the Company Trojek, a. s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStoch, Milancs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPLU052_FMMI_N3922_6208T123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam