Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorHeczková, Luciecs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:03Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:03Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99284
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat nejprodávanější produkt firmy MEPAC CZ, s.r.o. a navrhnout vhodnou strategii ke zvýšení prodeje tohoto sortimentu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán podnik, jehož se prováděná analýza týká. Jedná se o následující analýzy: Porterův model konkurenčního prostředí, analýza klíčových kompetencí a Swot analýza. V aplikační části jsou jednotlivé analýzy zpracovány a poskytují ucelený obraz skutečného stavu analyzovaného produktu. Z těchto výsledků je firma schopna využít nové možnosti, zvýšit prodej produktu a také eliminovat jeho slabá místa.cs
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor´s thesis is to analyse the best selling product of company MEPAC CZ, s. r. o. and to propose an appropriate strategy for increasing sales. The thesis is divided into two parts – the theoretical and the practical one. The theoretical part contains the description of the analysed company. This concerns the following analyses: Porter´s Competetive Model , Core Competency Analysis and SWOT Analysis. The individual analysis are processed in the practical part and they provide the summary of the actual situation. The company can use the new possibilities, increase the sales of the product and ebolish its weak points.en
dc.format34 l. : ilcs
dc.format.extent1684447 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectanalýza klíčových kompetencícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterův model konkurenčního prostředícs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectcore competency analysisen
dc.subjectPorter´s competetive modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza strategického rozvoje firmy MEPAC CZ, s.r.o. s ohledem na konkurenční prostředícs
dc.title.alternativeAn Analysis of Strategic Development in MEPAC CZ s.r.o. considering its Competitive Environmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePěchová, Vendulacs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisHEC0022_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam