Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorDavid, Tomášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99286
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou konkurenčního okolí. V první části je popsáno podnikatelské prostředí. Druhá část se věnuje marketingovým nástrojům analýzy konkurenčního prostředí, identifikaci konkurentů a volbě cílových trhů. Třetí kapitola přináší vlastní pohled na možnosti a postup vývoje nového výrobku a jeho propagaci.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with marketing analysis of competetive enviroment. The introduction describes business enviroment. The second part consists of description of marketing analysis tools, identification of competitors and choice of target markets. The third and also the last chapter brings own view on the possibility of a new product development process and its promotion.en
dc.format34 l. : il.cs
dc.format.extent1906385 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurenční prostředícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetetive enviromenten
dc.titleMarketingová analýza konkurenčního okolícs
dc.title.alternativeMarketing Analysis of Competitive Environmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRandýsek, Jancs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisDAV0011_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam