Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorSilberová, Brigitacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99287
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu, které mají za úkol podporovat prodej produktů a služeb průmyslového podniku. Cílem této práce je vymezit správnou kombinaci internetových marketingových nástrojů, které by efektivně napomohly zvýšit prodej produktů společnosti STEELCOM CZ a.s. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních marketingových pojmů a to jak tradičního tak internetového marketingu. Objasňuje rozdílné využití marketingových nástrojů pro průmyslový trh a jeho zákazníky. Praktická část je věnována identifikaci a analýze stávajících marketingových nástrojů společnosti STEELCOM CZ a.s. Podle vyhodnocení nedostatků v oblasti internetového marketingu a nedostatků v databázovém systému popisuje vhodné kroky optimalizace vedoucí k lepší podpoře prodeje produktů.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with internet marketing tools, which are designed to promote the sale of products and services of industrial company. The aim of this work is to define the right mix of online marketing tools to effectively increase sales of the company's products STEELCOM CZ a.s. The thesis is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on explaining the basic concepts of marketing, both traditional and Internet marketing. Clarifies the use of different marketing tools for the industrial market and its customers.The practical part is devoted to the identification and analysis of the companys existing marketing tools STEELCOM CZ a.s. According to the evaluation of deficiencies in the internet marketing and gaps in the database system describes the appropriate steps optimization leading to better support product sales.en
dc.format32 l. : il.cs
dc.format.extent3298655 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectinterneten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.titleInternetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeInternet Marketing as Effective Tool for Promoting Sale of Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStoklasa, Jancs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisBAL0058_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam