Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkotnicová, Kateřinacs
dc.contributor.authorLichý, Jiřícs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:05Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:05Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99290
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje princip manuální synchronizované převodovky. Součástí práce je také technologie výroby ozubených soukolí a používané druhy materiálů s možností tepelného a chemicko-tepelného zpracování ozubení. V praktické části byla provedena demontáž převodovky z automobilu Citroen-Berlingo a následně zhotovena metalografická a chemická analýza z ozubených soukolí.cs
dc.description.abstractBachelor thesis analyzes the principle of synchronized manual transmission. The work also includes production technologies of gears and used types of materials with the possibility of their heat and chemical-heat treatment. In the practical part, the dismantling of transmission from Citroen-Berlingo car was performed and the metallographic and chemical analyses of gears materials were made.en
dc.format.extent5207441 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSynchronizovaná převodovka, ozubená soukolí, technologie, metalografická analýza, demontáž.cs
dc.subjectSynchronized transmission, gears, technologies, metallographic analyses, dismantling.en
dc.titleOzubené převody v manuální převodce osobního automobilucs
dc.title.alternativeGears in a manual synchronized transmission of caren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠtěpán, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department632 - Katedra materiálů a technologií pro automobilycs
dc.thesis.degree-programMateriálové inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMateriály a technologie pro automobilový průmyslcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLIC0019_FMMI_B3923_3911R034_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam