dc.contributor.advisor | Kraus, Martin | cs |
dc.contributor.author | Rušaj, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:22:08Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:22:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99300 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá protikorozní ochranou ovládacích částí brzdového systému. Teoretická část popisuje kapalinový brzdový systém osobního automobilu a jeho jednotlivé funkční oblasti se zaměřením na materiály, z kterých jsou běžně konstruovány. Dále diskutuje agresivitu a vlivy na agresivitu korozního prostředí, korozi kovů, nekovů a plastů. Následně se zabývá jejich ochranou před korozním napadením a popisuje jednotlivé ochranné povlaky používané v automobilovém průmyslu. Praktická část zkoumá vliv korozního prostředí na zinkový a kataforézní povlak brzdových pedálů. Cílem této bakalářské práce je navržení vhodné protikorozní ochrany ovládacích a funkčních částí brzdového systému automobilu. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the corrosion protection of brake control system. The theoretical part describes the hydraulic brake system of a car and its various functional areas focusing on the materials, which they are normally constructed of. The bachelor thesis further discusses the effects of aggression and aggressive corrosive environment, corrosion of metals, non-metals and plastics. Subsequently deals with their protection against corrosive attack and describes the protective coatings used in the automotive industry. The practical part explores the influence of corrosive environmenton the zinc and cataphortic coating of brake pedals. The aim of this work is to suggest a suitable corrosion protection of control and functional parts of the car’s brake system. | en |
dc.format.extent | 7022410 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Protikorozní ochrana, korozní prostředí, brzdový systém, koroze | cs |
dc.subject | Corrosion protection, corrosionenvironment, brake system, corrosion. | en |
dc.title | Koroze ovládacích částí brzdového systému automobilu | cs |
dc.title.alternative | Corrosion of Control Parts of Cars Break System | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Lasek, Stanislav | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | RUS0017_FMMI_B3923_3911R034_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |