dc.contributor.advisor | Kocich, Radim | cs |
dc.contributor.author | Ondrušek, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:22:12Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:22:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99314 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je numerická analýza kování klikové hřídele spalovacího motoru. První část práce pojednává o zápustkovém kování. V další části je uveden přehled motorů, možné způsoby výroby klikových hřídelí a požadavky na tvar klikové hřídele. V experimentální části je naznačena podstata metody konečných prvků a popsán postup samotné simulace. V poslední části jsou shrnuta vyhodnocená data a jsou zde diskutovány dosažené výsledky provedené numerické simulace s jinými dříve provedenými experimenty. | cs |
dc.description.abstract | The object of this paper is numerical analysis of engine crankshaft forging. In the first part is written information about forging. In the next part there are information about kinds of engines, production possibilities of crankshafts and requirements on the shape of crankshaft. In the experimental part there is information about finite element method and there is written my working. In the last part are summarized evaluated data and compare our simulation with other older experiments. | en |
dc.format.extent | 4678644 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Numerická analýza | cs |
dc.subject | kliková hřídel | cs |
dc.subject | metoda konečných prvků | cs |
dc.subject | Numerical analysis | en |
dc.subject | crankshaft | en |
dc.subject | finite element method | en |
dc.title | Numerická analýza kování klikového hřídele spalovacího motoru | cs |
dc.title.alternative | Numerical analysis of engine crankshaft forging | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabík, Richard | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | OND0045_FMMI_B3923_3911R034_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |