Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlaput, Pavelcs
dc.contributor.authorŠkabraha, Davidcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:16Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:16Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99327
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractŘešení reklamací pomocí 8D reportu ve firmě vyrábějící bezpečnostní prvky pro automobilový průmysl Cílem předložené bakalářské práce je objasnění problematiky reklamací a využití tzv. 8D Reportu v této problematice. V teoretické části jsou po definování základních pojmů uvedeny důvody vzniku reklamací spolu se způsoby, jak reklamacím předcházet. Na závěr teoretické části jsou uvedeny nástroje určené k účinné analýze a řešení reklamací, včetně 8D Reportu. V praktické části byly do značné míry analyzovány způsoby, jak se konkrétně firma Indet Safety Systems, a. s. snaží předcházet reklamacím a zajišťovat jakost. Následuje objasnění používaných postupů při řízení reklamací. Dále tato práce rozebírá samotnou stavbu a vyplňování formuláře 8D Report, na závěr jsou pak zpracovány změny provedené v tomto formuláři během posledních měsíců.cs
dc.description.abstractComplaints Solving Using 8D Report in Company Producing Safety Components for the Automotive Industry The aim of this work is to clarify the issue of complaints and the use of the 8D report in this issue. In theoretical part are defined the basic concepts of the grounds of complaint along with ways to prevent complaints. At the end of the theoretical section are listed tools for effective analysis and resolution of claims, including 8D report. In the practical part, were largely analyzed in ways specifically Indet Safety Systems, Inc. seeks to prevent complaints and ensure quality.. The following is a clarification of the procedures used in the management of complaints. Furthermore, this work explores structure and completion of the form 8D Report, the conclusion is then processed by the changes made in this form during the last months.en
dc.format.extent4447334 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subject8D Report, reklamace, zajištění jakosti, analýzacs
dc.subject8D Report, complaints, quality assurance, analysisen
dc.titleŘešení reklamací pomocí 8D reportu ve firmě vyrábějící bezpečnostní prvky pro automobilový průmyslcs
dc.title.alternativeComplaints Solving Using 8D Report in Company Producing Safety Components for the Automotive Industryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeEnge, Patrikcs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantBrhel, Petrcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSKA0033_FMMI_B3922_3902R041_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam