Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRožnovský, Lukášcs
dc.contributor.authorHess, Marekcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:16Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:16Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99328
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této práce je ověřit, zda instalace monitorovacích GPS jednotek do firemních automobilů přinesla cílený efekt, a to snížení variabilních nákladů společnosti, plynoucích zejména ze soukromých jízd zaměstnanců, užívajících tyto automobily. Dále vyhodnotit, za pomoci zjištěných informací, rozdíly v obdobích, kdy řidiči monitorováni nebyli, a kdy naopak byli. Následným úkolem je zjistit celkovou nákladnost provozu vozového parku v současné podobě a navrhnout úsporná opatření při jeho potenciální obměně. V závěrečné části se zabývám výběrem nejvýhodnější kombinace typu vozu a paliva. Předpokladem je zjištění potřebných informací o alternativních palivech, u nichž bude cílem dokázat jejich smysl a nastínit předpokládanou úsporu oproti stávajícím automobilům, spalujícím nákladnější fosilní paliva, naftu a benzin.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to verify whether the installation of monitoring GPS units in company cars brought targeted effect, and a reduction in variable expenses, arising mainly from private journeys of employees taking these cars. Further evaluate, by using the information gathered, the differences in the periods when drivers were not monitored, and when they were. The subsequent task is to determine the total cost of fleet operations in its current form and propose cost-saving measures at its potential replacement. In the final part, I will deal with, selecting the best combination of vehicle type and alternative fuel.The requirement is to find the necessary information on alternative fuels, which I will aim to prove their meaning and outline the anticipated savings over existing carst that using expensive fossil fuels, diesel and petrol.en
dc.format28 l. : il.cs
dc.format.extent3358900 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectautomobilcs
dc.subjectpalivocs
dc.subjectúsporacs
dc.subjectalternativacs
dc.subjectCNGcs
dc.subjectLPGcs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectcaren
dc.subjectfuelen
dc.subjectsavingen
dc.subjectalternativeen
dc.subjectCNGen
dc.subjectLPGen
dc.subjectcostsen
dc.titleAnalýza provozu služebních aut průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeTraffic Analysis of Company Cars in Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFiala, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisHES0004_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam