dc.contributor.advisor | Rožnovský, Lukáš | cs |
dc.contributor.author | Hess, Marek | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:22:16Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:22:16Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99328 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této práce je ověřit, zda instalace monitorovacích GPS jednotek do firemních automobilů přinesla cílený efekt, a to snížení variabilních nákladů společnosti, plynoucích zejména ze soukromých jízd zaměstnanců, užívajících tyto automobily. Dále vyhodnotit,
za pomoci zjištěných informací, rozdíly v obdobích, kdy řidiči monitorováni nebyli,
a kdy naopak byli. Následným úkolem je zjistit celkovou nákladnost provozu vozového parku v současné podobě a navrhnout úsporná opatření při jeho potenciální obměně. V závěrečné části se zabývám výběrem nejvýhodnější kombinace typu vozu a paliva. Předpokladem
je zjištění potřebných informací o alternativních palivech, u nichž bude cílem dokázat jejich smysl a nastínit předpokládanou úsporu oproti stávajícím automobilům, spalujícím nákladnější fosilní paliva, naftu a benzin. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work is to verify whether the installation of monitoring GPS units in company cars brought targeted effect, and a reduction in variable expenses, arising mainly from private journeys of employees taking these cars. Further evaluate, by using the information gathered, the differences in the periods when drivers were not monitored, and when they were. The subsequent task is to determine the total cost of fleet operations in its current form and propose cost-saving measures at its potential replacement. In the final part, I will deal with, selecting the best combination of vehicle type and alternative fuel.The requirement is to find the necessary information on alternative fuels, which I will aim to prove their meaning and outline the anticipated savings over existing carst that using expensive fossil fuels, diesel and petrol. | en |
dc.format | 28 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 3358900 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | automobil | cs |
dc.subject | palivo | cs |
dc.subject | úspora | cs |
dc.subject | alternativa | cs |
dc.subject | CNG | cs |
dc.subject | LPG | cs |
dc.subject | náklady | cs |
dc.subject | car | en |
dc.subject | fuel | en |
dc.subject | saving | en |
dc.subject | alternative | en |
dc.subject | CNG | en |
dc.subject | LPG | en |
dc.subject | costs | en |
dc.title | Analýza provozu služebních aut průmyslového podniku | cs |
dc.title.alternative | Traffic Analysis of Company Cars in Industrial Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Fiala, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a řízení průmyslových systémů | cs |
dc.thesis.degree-branch | Ekonomika a management v průmyslu | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | HES0004_FMMI_B3922_6208R123_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |