Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorGazdová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:42Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:42Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99427
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je seznámit s tlakovými láhvemi, s jejími výrobci a na základě zjištěných údajů nastínit trend ve vývoji trhu. V teoretické části, jsou popsány použité marketingové analýzy. V druhé kapitole je charakterizována technologie výroby a využití. Třetí část představuje společnost VÍKTOVICE CYLINDERS a.s., to znamená jejich historii, vývoj. V čtvrté části jsou informace o segmentaci trhu. V páté části je provedena analýza konkurence. V šesté části je použitá vícekriteriální analýza. Závěrem je shrnutí analyzovaných údajů a je naznačen trend vývoje evropského trhu s tlakovými láhvemi.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to introduce cylinders, with its producers and, based on the collected data, to outline the trend in the market. The theoretical part described used marketing analysis. The second chapter focuses on the production and use of technology. The third part presents the company VÍKTOVICE CYLINDERS as it means their history and development. In the fourth part of the information on market segmentation. In the fifth section is an analysis of the competition. In the sixth part is used in multi-criteria analysis. Finally, a summary of the data analyzed and outlined the development trend of the European market for cylinders.en
dc.format35 l. : il.cs
dc.format.extent2140564 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectporterova analýzacs
dc.subjecttlakové láhvecs
dc.subjectvícekriteriální rozhodovánícs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectPorter's analysisen
dc.subjectcylindersen
dc.subjectmulti-criteria decision makingen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza českého (evropského) trhu s vybraným produktem průmyslového trhucs
dc.title.alternativeAn Analysis of the Czech (European) Market with Specified Industrial Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePěluchová, Janacs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGAZ0017_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam