Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorČervenková, Hanacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:22:42Z
dc.date.available2013-06-26T11:22:42Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99431
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce „Porovnávání marketingových přístupů ke spotřebním a průmyslovým trhům“ se zabývá jednotlivými marketingovými přístupy spotřebního a průmyslového trhu. Hlavním cílem bakalářské práce je popsat jednotlivé rozdíly mezi těmito trhy. V první části se práce zaměřuje na popis samotného marketingu. Druhá část je věnována trhu, jeho popisu, popisu průmyslového a spotřebního trhu a rozdílu mezi průmyslovým a spotřebním trhem. Třetí část popisuje marketingový mix a jeho jednotlivé prvky: produkt, cenu, místo a marketingovou komunikaci. Čtvrtá část je věnována popisu jednotlivých marketingových přístupů průmyslového trhu a spotřebního trhu.cs
dc.description.abstractThesis „Comparison of Marketing Approaches to Customer and Industrial Markets" deals with the different marketing approaches of consumer and industrial market. The main aim of this thesis is to describe the differences between these markets. The first part deals with description of the actual marketing. The second part is devoted to the market, to its description, description of industrial and consumer market and the difference between the industrial and consumer markets. The third part describes the marketing mix and its individual elements: product, price, place and marketing communications. The fourth section is devoted to describing the various marketing market access for industrial and consumer markets.en
dc.format38, [3] l. : il.cs
dc.format.extent2599176 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing a jeho přístupycs
dc.subjectspotřební trhcs
dc.subjectprůmyslový trhcs
dc.subjectpřístupy spotřebního trhucs
dc.subjectpřístupy průmyslového trhucs
dc.subjectprůmyslový trh versus spotřební trhcs
dc.subjectmarketing and its approachesen
dc.subjectconsumer marketingen
dc.subjectindustrial marketingen
dc.subjectconsumer attitudes market access for industrial marketen
dc.subjectindustrial market versus the consumer marketen
dc.titlePorovnání marketingových přístupů ke spotřebním a průmyslovým trhůmcs
dc.title.alternativeComparison of Marketing Aproaches to Customer and Industrial Marketsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePecháček, Jiřícs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisCER0093_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam