dc.contributor.advisor | Horyl, Petr | cs |
dc.contributor.author | Lazecký, Roman | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:22:47Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:22:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99440 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá dynamickou pevnostní analýzou konstrukčních dílů, kterými jsou uchyceny bateriové sekce na rámu lokomotivy. Cílem práce je ověření, zda navržený způsob uchycení bateriových sekcí vyhovuje a nedojde k převržení baterií, a tím k vzniku nebezpečí pro obsluhu lokomotivy, a také provozuschopnosti stroje po nárazu. Pokud by zadané konstrukční řešení bylo nevyhovující, provedou se konstrukční úpravy a následně dojde k ověření upraveného uchycení. Výsledkem budou použitelné podklady pro výrobu prototypu. | cs |
dc.description.abstract | The master thesis deals with the dynamic stress analysis of components which are mounted battery section of the frame on the locomotive. The aim thesis is to verify that the proposed design of mounting battery sections suits and no tipping batteries and thus the risk for servicing locomotives and serviceability tools for impact. If desired structural design was unsatisfactory, conduct structural adjustments and then to validate the modified fit. The result will be useful materials for prototyping. | en |
dc.format.extent | 6847464 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | lokomotiva, vagón baterie, pevnostní kontrola, bateriové sekce | cs |
dc.subject | locomotive, stacionary car, baterry,Strength Check, battery sections | en |
dc.title | Pevnostní kontrola uchycení baterií na rámu lokomotivy při nárazu do stojícího vagonu. | cs |
dc.title.alternative | Strength check the battery mounting frame of the locomotive by hitting to a stationary car. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Poruba, Zdeněk | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-05 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 337 - Katedra mechaniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | LAZ083_FS_N2301_3901T003_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |