dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | cs |
dc.contributor.author | Lorenz, Filip | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:22:47Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:22:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99441 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem předložené diplomové práce, je časová koordinace spojů pravidelné autobusové linky spojující Ostravu s letištěm Leoše Janáčka v Mošnově.
Předmětem bude návrh matematického modelu, který umožní sestavit jízdní řád. Úvod práce je věnován významu řešeného problému, možného použití jednotlivých typů optimalizačních metod a analýze zdrojů disponibilních vstupních dat.
Hlavní část práce je zaměřena na návrh původního modelu pro návrh jízdního řádu, což umožní přímé použití výsledků práce v praxi. Výpočetní experimenty byly provedeny v optimalizačním software Xpress – IVE v podmínkách připravované letní sezony 2013.
V závěru práce je věnována pozornost zhodnocení dosažených výsledků. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this diploma thesis is the time coordination of regular bus transports service connecting Ostrava with of Leoš Janáček Airport in Mošnov.
The subject of the proposal will be a mathematical model that would build up a timetable.
The introduction of the thesis is dedicated to the importance of the problem, possible use of different types of optimization methods and analysis of available sources of input data.
The main part of the thesis is focused on the design of a original model for the design of timetable, which allows the direct application of the results of work in practice. Computational experiments were performed in optimization software Xpress – IVE in conditions of upcoming summer season 2013.
In the conclusion, attention is given to evaluation of achieved results. | en |
dc.format.extent | 2259576 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | časová koordinace spojů | cs |
dc.subject | lineární programování | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | time coordination of connections | en |
dc.subject | linear programming | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.title | Modely pro optimalizaci pravidelných jízdních řádů linek s uzavřeným oběhovým režimem a jednobodovou časovou koordinací | cs |
dc.title.alternative | Periodic Timetable of Routes with Closed Scheduling Vehicles and Time Coordination in One Point Optimization Models | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Farana, Radim | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | LOR047_FS_N2301_2301T003_30_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |