dc.contributor.advisor | Němček, Miloš | cs |
dc.contributor.author | Bohumínský, Adam | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:04Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99484 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá způsoby pohonů elektromobilů a jejich systémy dělení toku výkonu včetně rekuperace energie. Pro zkoušení těchto systémů je navržena planetová převodovka s nízkým převodem. Nejprve jsem provedl návrh ozubení planetového převodu včetně pevnostní kontroly ozubení. Poté jsem vymodeloval konstrukční provedení převodovky. Zde jsem musel vyřešit vysoké otáčky všech rotujících částí a s nimi spojené spolehlivé mazání převodovky. Výsledný návrh jsem zkontroloval pevnostními výpočty, kontrolou životností a výpočtem metodou konečných prvků. Na závěr jsem provedl výpočet ztrát a určil celkovou účinnost planetové převodovky. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the ways of electric drive systems and their splitting performance including energy recovery. For the testing of these systems are designed planetary gearbox with low ratio. First, I made a proposal gearing planetary gear including stress control gear. Then I modeled the design of the gearbox. Here I had to solve the high speed of rotating parts and related reliable lubrication of the transmission. The resulting design I checked the strength calculations, control life and finite element analysis. Finally, I calculated the losses and determine the overall efficiency of the planetary gear. | en |
dc.format | 62 l. : il. + 5 půříl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 4978325 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pohon elektromobilu | cs |
dc.subject | planetová převodovka | cs |
dc.subject | nízký převod | cs |
dc.subject | návrh ozubení | cs |
dc.subject | pevnostní kontrola | cs |
dc.subject | účinnost | cs |
dc.subject | electric drive system | en |
dc.subject | planetary gear | en |
dc.subject | low ratio | en |
dc.subject | proposal gearing | en |
dc.subject | stress control | en |
dc.subject | efficiency | en |
dc.title | Návrh planetového převodu pro testování pohonů elektromobilu | cs |
dc.title.alternative | Design of a Planetary Unit for Testing of Electromobile Drives | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Havlík, Jiří | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BOH171_FS_N2301_3909T001_40_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |