dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Čech, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:19Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99517 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je navrhnout a pevnostně ověřit klikový mechanismus. Pro tuto diplomovou práci jsem si vybral motor z vozu Ferrari 360 Modena. Práce je rozdělena do několika částí. Z úvodu je popsána historie vozů Ferrari zaměřená na motory typu V8 a popis vybraného motoru. Dále je zde popsána problematika pístových spalovacích motorů. Následuje tvorba modelu motoru v 1D.Nejrozsáhlejší část tvoří pevnostní výpočty a popis jednotlivých částí klikového mechanismu. Na základě výpočtů jsou vytvořeny 3D modely jednotlivých částí a provedena jejich pevnostní analýza. Na konec práce je zhodnocení dosažených výsledků spolu se závěrem. | cs |
dc.description.abstract | The aim of the dissertation is to make a suggestion and strength verify crank mechanism. For this dissertation I have chosen an engine from the car Ferrari 360 Modena. The dissertation is divided into several parts. By way of introduction I describe the history of Ferrari cars which is focused on the motors in type V8 and the description of selected motor. In the next part, there are described problems about piston combustion engines. The next part is about make model of motor in 1D. The most extensive part of the dissertation is composed of strength calculations and the description about individual parts of crank mechanism. On the basis of calculations, there are created 3D models of each part and there is made their strength analysis. Finally, there is my evaluation of achieved results and also the conclusion. | en |
dc.format.extent | 4947133 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Ferrari 360 | cs |
dc.subject | simulace motoru | cs |
dc.subject | Lotus Engine | cs |
dc.subject | klikový mechanismus | cs |
dc.subject | ojnice | cs |
dc.subject | píst | cs |
dc.subject | klikový hřídel | cs |
dc.subject | pevnostní analýza | cs |
dc.subject | Ferrari 360 | en |
dc.subject | engine simulation | en |
dc.subject | Lotus engine | en |
dc.subject | crank mechanism | en |
dc.subject | con rod | en |
dc.subject | piston, crankshaft | en |
dc.subject | stress analysis | en |
dc.title | Návrh a pevnostní kontrola klikového mechanismu pro motor zvolené konstrukce | cs |
dc.title.alternative | Design and Strength Analysis of Chosen Engine Crank Mechanism | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Plachý, Jiří | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-13 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CEC205_FS_N2301_2301T003_20_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |