Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRichtář, Michalcs
dc.contributor.authorČech, Michalcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:23:19Z
dc.date.available2013-06-26T11:23:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99517
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout a pevnostně ověřit klikový mechanismus. Pro tuto diplomovou práci jsem si vybral motor z vozu Ferrari 360 Modena. Práce je rozdělena do několika částí. Z úvodu je popsána historie vozů Ferrari zaměřená na motory typu V8 a popis vybraného motoru. Dále je zde popsána problematika pístových spalovacích motorů. Následuje tvorba modelu motoru v 1D.Nejrozsáhlejší část tvoří pevnostní výpočty a popis jednotlivých částí klikového mechanismu. Na základě výpočtů jsou vytvořeny 3D modely jednotlivých částí a provedena jejich pevnostní analýza. Na konec práce je zhodnocení dosažených výsledků spolu se závěrem.cs
dc.description.abstractThe aim of the dissertation is to make a suggestion and strength verify crank mechanism. For this dissertation I have chosen an engine from the car Ferrari 360 Modena. The dissertation is divided into several parts. By way of introduction I describe the history of Ferrari cars which is focused on the motors in type V8 and the description of selected motor. In the next part, there are described problems about piston combustion engines. The next part is about make model of motor in 1D. The most extensive part of the dissertation is composed of strength calculations and the description about individual parts of crank mechanism. On the basis of calculations, there are created 3D models of each part and there is made their strength analysis. Finally, there is my evaluation of achieved results and also the conclusion.en
dc.format.extent4947133 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFerrari 360cs
dc.subjectsimulace motorucs
dc.subjectLotus Enginecs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectojnicecs
dc.subjectpístcs
dc.subjectklikový hřídelcs
dc.subjectpevnostní analýzacs
dc.subjectFerrari 360en
dc.subjectengine simulationen
dc.subjectLotus engineen
dc.subjectcrank mechanismen
dc.subjectcon roden
dc.subjectpiston, crankshaften
dc.subjectstress analysisen
dc.titleNávrh a pevnostní kontrola klikového mechanismu pro motor zvolené konstrukcecs
dc.title.alternativeDesign and Strength Analysis of Chosen Engine Crank Mechanismen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePlachý, Jiřícs
dc.date.accepted2013-06-13cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisCEC205_FS_N2301_2301T003_20_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam