dc.contributor.advisor | Kolesár, Michal | cs |
dc.contributor.author | Bartecký, Matěj | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:21Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99521 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bartecký, M. Konstrukční řešení krytu řídící jednotky: diplomová práce.Ostrava : VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra výrobních strojů a zařízení, 2013, 45 s. Vedoucí práce: Kolesár M.
Motivací pro tuto diplomovou práci je řešení praktického konstrukčního uzlu pro firmu Continental. Jedná se zejména o nalezení optimálního tvaru plastových žeber krytu řídící jednotky osobního automobilu. V této práci bude zpracována deformační, napěťová analýza pomocí metody konečných prvků (MKP). Na základě výsledků budou navrženy tvary žeber tak, aby deska plošných spojů byla optimálně držena v plastovém krytu a zároveň montážní síla nebyla příliš vysoká. Pro řešení deformačně napjatostní analýzy bylo použito pre/postprocesoru ANSYS classic, workbench, solveru ANSYS classic. Pro analytické výpočty byl použit sw. MS EXCEL. Veškerá 3D dokumentace byla zpracovávána v sw. CATIA V5R19SP3 64bit | cs |
dc.description.abstract | Bartecký, M. Design of Case for Control Unit: Master thesis. Ostrava : VŠB – Technical univerzity of Ostrava, Fakulty of mechanical engineering, Departement of production machines and design, 2013, 45 p. Thesis head: Kolesár M.
Motivation for this thesis is solving practical design node for the Continental company. The main aim is to find optimal shape of plastic ribs inside of the control unit. Proposed thesis contains stress and deformation analysis, which has been carried out with aim of finite element method. On the basis of gained results, there will be designed shape of the ribs resulting in optimal clamping of PCB inside of plastic case . At the same time, the assembly force mustn´t be too high. For stress and deformation analysis, there was used pre/postprocessor ANSYS classic, workbench, solver ANSYS classic. Analytic solution was carried out by sw. MS EXCEL. All 3D models were made in CATIA V5 V5R19SP3 64bit. | en |
dc.format.extent | 4244704 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | ANSYS | cs |
dc.subject | ECU | cs |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | ANSYS | en |
dc.subject | ECU | en |
dc.title | Konstrukční řešení krytu řídící jednotky | cs |
dc.title.alternative | Design of Case for Control Unit | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šofer, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BAR829_FS_N2301_3909T001_20_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |