dc.contributor.advisor | Müller, Jaroslav | cs |
dc.contributor.author | Černohous, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:31Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99546 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá přestavbou řídicího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km•h-1. V úvodu je popsána koncepce současného řídicího vozu. Na základě požadavků firmy Pars nova a.s., zabudovat do vozidla spalovací motor Caterpillar C27 ACERT a trakční motory TE 051 A01 od firmy SKD, jsem vybral a zabudoval ostatní komponenty pohonného ústrojí, pomocných pohonů a dále aplikoval bezpečnostní prvky plnící normu na odolnost skříní železničních vozidel proti nárazu – ČSN EN 15 227 + A1. | cs |
dc.description.abstract | The thesis is concerned with rebuilding of master railway carriages series Bfhpvee to the Diesel-electic traction cars for the top track speed 140 km•h-1. Preliminary conception of the current master railway carriage is depicted. According to Pars nova a.s. company demand for installation of Diesel engine series Caterpillar C27 ACERT and traction motors series TE 051 (manufactured in SKD company). I picked out and built other driving components and auxiliaries into the vehicle and then applied safety elements performing the impact resistance standard ČSN EN 15 227 + A1 for railway vehicle bodies. | en |
dc.format.extent | 12735605 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Řídicí vůz Bfhpvee | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | trakční motor | cs |
dc.subject | trakční charakteristika | cs |
dc.subject | bezpečnostní prvky. | cs |
dc.subject | Bfhpvee Steering Carriage | en |
dc.subject | Diesel engine | en |
dc.subject | traction motor | en |
dc.subject | traction characteristic | en |
dc.subject | safety elements. | en |
dc.title | Přestavba řídícího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km/h | cs |
dc.title.alternative | Rebuilding of Bfhpvee Steering Carriage to Independent Traction Motor Carriage for max. 140 km/h Speed | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Soukup, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CER606_FS_N2301_2301T003_10_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |