dc.contributor.advisor | Famfulík, Jan | cs |
dc.contributor.author | Puczok, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:55Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99602 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá opotřebením plechových výplní železničních nákladních vozů. Pro tento úkol byly vybrány vozy řady Eas 11. skupiny. V teoretické části pojednává o teorii měření, vlastním měření ultrazvukem a statistickém zpracování naměřených hodnot. Popisuje druhy opotřebení a koroze. Dále je popsána konstrukce vybraného vozu. Praktická část vychází z provedených měření na základě vytvořené mapy měřících bodů, s cílem určit místa, ve kterých dochází k opotřebení materiálu pod stanovenou mez a navrhnout predikci opotřebení. V závěru je uvedeno zhodnocení naměřených výsledků. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the front metal panelling of the railway freight wagons. For this task were selected cars Eas 11. group. The theoretical part contain the theory of measurement, own measurements by ultrasound, and statistical processing of measured values. It is described types of wear and corrosion, and construction of the car. The practical part is based on the measurements made on the basis of maps of measuring points to determine the area of the material wear occurs below a specified level, and propose the prediction of wear. In conclusion, is sumarized evaluation of the measured results. | en |
dc.format.extent | 5200633 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | ultrazvuk | cs |
dc.subject | opotřebení | cs |
dc.subject | nákladní vozy | cs |
dc.subject | ultrasound | en |
dc.subject | wear | en |
dc.subject | freight wagons | en |
dc.title | Vypracování metodiky pro stanovení míry opotřebení nákladních vozů | cs |
dc.title.alternative | Elaboration of Methodology for Determining Rate of Wear of Freight Wagons | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hranoš, Vladimír | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PUC050_FS_N2301_2301T003_10_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |