Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRichtář, Michalcs
dc.contributor.authorKaplan, Petrcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:23:56Z
dc.date.available2013-06-26T11:23:56Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99604
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou začlenění elektrobusů do MHD. V úvodu práce jsou zmíněny důvody začlenění elektrobusů do provozu, homologace elektromobilů, jejich bezpečnost, popis elektrobusů SOR EBN a základních komponentů použitých v pohonné soustavě elektrobusů. Následují výpočty spolehlivosti provozu elektrobusů, jejich zhodnocení a popis údržby těchto elektrobusů. V kapitole Nabíjení a nabíjecí stanice je řešena problematika nabíjení trakčních akumulátorů, dojezdy elektrobusů, rekuperace kinetické energie a pokles kapacity akumulátorů. Dále je uvedeno několik průběhů zatížení elektrické sítě při různých režimech nabíjení elektrobusů a statistickým testem ověřen vliv těchto odlišných nabíjecích režimů na provozní hodnoty těchto elektrobusů. V závěru práce jsou uvedeny některé návrhy a doporučení problematiky provozu elektrobusů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the integration of the electrobuses to a city public transportation. The introduction mentions the reasons for electrobuses integration into the service, certification of electric vehicles, their safety, description of the SOR EBN electrobuses and basic components used in the electrobuses power system. Then follow reliability calculations of the electrobuses, their evaluation and description of the electrobuses maintenance. In Charging and charging station chapter is solved charging the traction batteries issue and the electrobus range, energy regeneration and a decrease in battery capacity. Then there are indicated few runnings of electrical network load within different modes of the electrobus charging a statistical test verified the effect of these different charging modes on operating values of these electrobuses. The thesis concludes with some suggestions and recommendations for the electrobus operation issue.en
dc.format.extent5775856 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectelektrobuscs
dc.subjecttrakční akumulátorycs
dc.subjectdynamika pohybu vozidlacs
dc.subjectspolehlivostcs
dc.subjectúdržbacs
dc.subjectnabíjenícs
dc.subjectnabíjecí stanicecs
dc.subjectelectrobusen
dc.subjecttraction batteriesen
dc.subjectvehicle movement dynamicsen
dc.subjectreliabilityen
dc.subjectmaintenanceen
dc.subjectchargingen
dc.subjectcharging stationen
dc.titleProblematika začlenění elektrobusů do MHDcs
dc.title.alternativeProblematic of Electrobus Implementation in Urban Transport Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBorovec, Karelcs
dc.date.accepted2013-06-13cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKAP112_FS_N2301_2301T003_20_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam