dc.contributor.advisor | Kubín, Tomáš | cs |
dc.contributor.author | Huba, Daniel | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:23:58Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:23:58Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99608 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem části sedadla do vlaku. Jedná se područku, ve které je zabudovaný dotekový monitor. V úvodu je stručný přehled umístění monitoru v dopravních prostředcích. Předmětem práce je konstrukční řešení výsuvného mechanismu monitoru z područky pomoci elektromotoru. Cílem je návrh mechanismu, tvorba 3D modelu, vytvoření výkresové dokumentace a kontrolní výpočty. Návrh bude sloužit jako vize do budoucna. Diplomová práce vznikla podle zadání ve spolupráci s firmou BORCAD cz s.r.o. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with design of a part of train seat. It is the arm rest with integrated touch monitor. At the beginning, there is a brief summary of locating the monitor in individual means of transport. Structural design of mechanism for drawing the monitor out of the arm rest using electric motor is the subject matter of the thesis. Aim is project for mechanism, creation of 3D model, preparing drawing documents and check calculations. The project will represent a vision into the future. The thesis was elaborated pursuant to assignment in cooperation with the company BORCAD cz s.r.o. | en |
dc.format.extent | 5818067 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Dotykový monitor | cs |
dc.subject | sedadlo | cs |
dc.subject | výsuvný mechanismus | cs |
dc.subject | Touch monitor | en |
dc.subject | train seat | en |
dc.subject | slider mechanism | en |
dc.title | Návrh výsuvného mechanismu pro monitor u vlakového sedadla | cs |
dc.title.alternative | Design of Monitor Retractable Mechanism for the Train Seat | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Mil, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HUB142_FS_N2301_3909T001_20_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |