Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRichtář, Michalcs
dc.contributor.authorVaculík, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:24:18Z
dc.date.available2013-06-26T11:24:18Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99662
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá popisem úpravy osobního vozidla na E85 po technické stránce, naměření důležitých parametrů a následně jejich vyhodnocení a podání doporučení. V úvodu práce nastiňuji problematiku ropy a její možné řešení v podobě alternativních paliv. V další části práce srovnávám jednotlivá alternativní paliva, jejich chemické vlastnosti, způsoby možné úpravy na běžném osobním automobilu na jednotlivá paliva a možné klady a úskalí těchto úprav. Hlavní částí mé práce je realizace úpravy vozidla na E85. Zde se zaměřuji, pro jaká vozidla je tato konkrétní úprava vhodná, jak se změní palivová soustava vozidla, popis přídavného zařízení a jeho funkce. Po samotné realizaci úpravy přecházím k měření hodnot emisí výfukových plynů. Následným porovnáním s naměřenými hodnotami před úpravou vyhodnocuji změnu emisí a podávám zhodnocení a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis describes modifications of the vehicle on E85 on the technical side, a measurement of important parameters and their followed evaluation and submission of recommendations. In the introduction, I outlined the issues of oil and its possible solutions in the form of alternative fuels. The next section compare the individual alternative fuels, their chemical properties, performance modifications on the current passenger car on individual fuels and the possible advantages and difficulties of these treatments. The main part of my work is to implement vehicle modifications on E85, which for this particular vehicle to be suitable, as it changes the fuel system of the vehicle, a description of additional equipment and its functions. After editing the realization itself transitioning to measure the emission of exhaust gases, maximum power and maximum torque. Following comparison with the measured values before modifying analyzes changes these parameters and provide assessment and recommendations.en
dc.format.extent4325934 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectúprava vozidelcs
dc.subjectE85cs
dc.subjectalternativní palivocs
dc.subjectpalivová soustavacs
dc.subjectvstřikování palivacs
dc.subjectměření emisícs
dc.subjectmodification of vehiclesen
dc.subjectE85en
dc.subjectan alternative fuelen
dc.subjectfuel systemen
dc.subjectfuel injectionen
dc.subjectmeasurement of emissionsen
dc.titleÚprava osobních automobilů na E85cs
dc.title.alternativeModifying of Vehicles on E85en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠmiraus, Jakubcs
dc.date.accepted2013-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisVAC0050_FS_B2341_2301R003_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam