Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGregušová, Markétacs
dc.contributor.authorValach, Tomášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:24:22Z
dc.date.available2013-06-26T11:24:22Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99673
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractVALACH T. Marketingový výzkum: bakalářská práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra mechanické technologie, 2013, 43 s. Vedoucí práce: Gregušová, M. Tématem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pro firmu Skvělej-Mobil, který má odhalit, jaké typy / značky telefonů preferují zákazníci v největší míře. Výsledky výzkumu by měly firmě ukázat, jaké mobilní telefony má nakoupit a následně nabídnout svým potenciálním zákazníkům. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces marketingového výzkumu. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření proveden samotný marketingový výzkum. Respondenti jsou osloveni osobně nebo pomocí internetu. V závěru jsou vyhodnoceny výsledky, které jsou zpracovány do grafů a poté jsou uvedeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractVALACH T. Marketing Research: Bachelor Thesis. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Mechanical Technology, 2013, 43 p. Thesis head: Gregušová, M. The topic of this Bachelor thesis is to undertake marketing research for the company Skvělej-Mobil, which has to reveal what types / brands of phones prefer customers to the greatest extent. This company sells mobile phones. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the process of marketing research. In the practical part an actual market research was done by the survey method. Respondents spoke to me in person or via the Internet. In conclusion, I evaluated the results, these results I compiled a graphs and said suggestions and recommendations.en
dc.format.extent1863636 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectSběr datcs
dc.subjectStatistické zpracovánícs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectMarketing research, Data collection, Statistical processingen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.titleMarketingový výzkumcs
dc.title.alternativeMarketing Researchen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDelinčák, Radoslavcs
dc.date.accepted2013-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisVAL0090_FS_B2341_2301R040_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam