dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | cs |
dc.contributor.author | Stavianis, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:24:24Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:24:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99678 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá posouzení možnosti použití hybridních pohonů u kolejových motorových vozů v provozu na regionálních tratích a návrh výpočtu využitelnosti tohoto pohonu na konkrétním traťovém úseku. V úvodní časti se budu zabývat hybridními systémy obecně a technologií jízdy hybridních vozidel. Dále ukázkou aplikací hybridního pohonu u kolejových vozidel u nás a ve světě. V další části navrhnu důležité parametry vozu, a provedu výpočet tachogramu k získaní energií na obvodě kola. Pro určení spotřeby navrhnu účinnosti pro jednotlivé fáze jízdy a vypočtu spotřebu. Závěrem bude zhodnocení energetické úspory. | cs |
dc.description.abstract | The purpose of my baccalaureate thesis is to assess the possibilities of using hybrid drives for tracked motor vehicles operated on regional railway tracks and to design a calculation of usability of such drives at specific track sections. In the introductory part, I am going to deal with hybrid systems in general and with the technology of hybrid vehicle motion. Then I will demonstrate some applications of hybrid drives for tracked vehicles in our country and in the world. In the next part, I am going to design the key parameters of the vehicle and I will carry out a tachogram calculation (power-speed diagram) to obtain the values of energies present at the circumference of the wheel. To determine the consumption, I am going to design efficiencies for the individual motion stages and I will enumerate the particular consumptions. The closing part of my thesis will be dedicated to assessing the resulting energy savings. | en |
dc.format.extent | 3549794 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Hybridní železniční motorový vůz | cs |
dc.subject | Výpočet tachogramu | cs |
dc.subject | Spotřeba paliva | cs |
dc.subject | Hybrid rail motor car | en |
dc.subject | Calculation tachogram(time-speed diagram) | en |
dc.subject | Fuel Consumption | en |
dc.title | Možnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozů | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of Hybrid Drive Application for Rail Motor Carriage | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Škapa, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | STA0072_FS_B2341_2301R003_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |