Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠiroký, Jaromírcs
dc.contributor.authorStavianis, Jakubcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:24:24Z
dc.date.available2013-06-26T11:24:24Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99678
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá posouzení možnosti použití hybridních pohonů u kolejových motorových vozů v provozu na regionálních tratích a návrh výpočtu využitelnosti tohoto pohonu na konkrétním traťovém úseku. V úvodní časti se budu zabývat hybridními systémy obecně a technologií jízdy hybridních vozidel. Dále ukázkou aplikací hybridního pohonu u kolejových vozidel u nás a ve světě. V další části navrhnu důležité parametry vozu, a provedu výpočet tachogramu k získaní energií na obvodě kola. Pro určení spotřeby navrhnu účinnosti pro jednotlivé fáze jízdy a vypočtu spotřebu. Závěrem bude zhodnocení energetické úspory.cs
dc.description.abstractThe purpose of my baccalaureate thesis is to assess the possibilities of using hybrid drives for tracked motor vehicles operated on regional railway tracks and to design a calculation of usability of such drives at specific track sections. In the introductory part, I am going to deal with hybrid systems in general and with the technology of hybrid vehicle motion. Then I will demonstrate some applications of hybrid drives for tracked vehicles in our country and in the world. In the next part, I am going to design the key parameters of the vehicle and I will carry out a tachogram calculation (power-speed diagram) to obtain the values of energies present at the circumference of the wheel. To determine the consumption, I am going to design efficiencies for the individual motion stages and I will enumerate the particular consumptions. The closing part of my thesis will be dedicated to assessing the resulting energy savings.en
dc.format.extent3549794 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHybridní železniční motorový vůzcs
dc.subjectVýpočet tachogramucs
dc.subjectSpotřeba palivacs
dc.subjectHybrid rail motor caren
dc.subjectCalculation tachogram(time-speed diagram)en
dc.subjectFuel Consumptionen
dc.titleMožnosti použití hybridního pohonu u kolejových motorových vozůcs
dc.title.alternativePossibilities of Hybrid Drive Application for Rail Motor Carriageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkapa, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisSTA0072_FS_B2341_2301R003_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam