Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRojíček, Jaroslavcs
dc.contributor.authorHalák, Miloslavcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:24:39Z
dc.date.available2013-06-26T11:24:39Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99717
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá řešením napěťového stavu spalovací komory leteckého motoru. V úvodu jsou ukázány některé aplikace vícevrstvých materiálů v praxi. Na konci je ukázána také spalovací komora, která je předmětem práce. Nejprve je na jednoduchém verifikačním příkladu jednoduchého nosníku odvozen a popsán postup řešení vícevrstvého materiálu. V práci je vždy nejprve odvozen dvouvrstvý materiál a pak stejným způsobem i třívrstvý materiál. Spalovací komora je řešena zjednodušeně jako válcová nádoba (dvouvrstvý a následně třívrstvý materiál). Řešení je provedeno analyticky pomocí teorie silnostěnných nádob, teorie tenkostěnných nádob (v programu Mathcad 14.0) a numericky metodou konečných prvků (v programu MSC Patran 2012.2). Výsledky jsou porovnány. V závěrečné části práce je k silovým účinkům přidána ještě teplota.cs
dc.description.abstractThis thesis follows up the solution of the combustion chamber of air motor. In the introduction some applications of multilayer materials are shown in practice. Finally, it is also shown the combustion chamber, which is the subject of the work. First, on simple verification example of a simple beam, there is derived and described the procedure of solution of multi-layer material. In the task is always derived layer material first and then in the same way, three-layer material. The combustion chamber is simply designed as a cylindrical vessel (dual-layer and three-layer material subsequently). The solution is performed analytically using the theory of thick-walled vessels, the theory of thin-walled vessels (in the Mathcad 14.0) and numerically by finite element method (in the MSC Patran 2012.2). Results are compared. In the final part is also temperature added to force effects.en
dc.format.extent2954115 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectverifikační příkladcs
dc.subjectspalovací komoracs
dc.subjectdvouvrstvý materiálcs
dc.subjecttřívrstvý materiálcs
dc.subjectanalytické řešenícs
dc.subjectnumerické řešenícs
dc.subjecttenkostěnná teoriecs
dc.subjecttlustostěnná teoriecs
dc.subjectverification exampleen
dc.subjectcombustion chamberen
dc.subjectlayer materialen
dc.subjectthree-layer materialen
dc.subjectanalytical solutionsen
dc.subjectnumerical solutionen
dc.subjectthin theoryen
dc.subjectthick-theoryen
dc.titleNapěťově-deformační analýza dvou (více) vrstvého materiálucs
dc.title.alternativeStress-strain Analysis of Two-layer (Multilayer) Materialen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVáclavek, Leocs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department339 - Katedra pružnosti a pevnostics
dc.contributor.consultantTošovský, Jiřícs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisHAL0051_FS_B2341_3901R003_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam