dc.contributor.advisor | Mihola, Milan | cs |
dc.contributor.author | Hildebrand, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:25:03Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:25:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99783 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem čtyřkolového podvozku, který má sloužit pro testování algoritmů řízení. V úvodu jsou pro představu o konstrukci a pořizovací ceně obsaženy informace o servisních robotech využívající čtyřkolových podvozků. Dále jsou navrženy a konstrukčně zpracovány v systému Creo Parametric čtyři varianty podvozku a vybrána optimální varianta pomocí hodnotové analýzy. Ta je detailněji zpracována a podrobena kontrolním výpočtům. Následně jsou v práci popsány použité komponenty, které obsahuje podvozek a znázorněn 3D grafický model, doplněný o 2D výkresovou dokumentaci. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with structural design of four-wheel car chassis that is used for testing of control algorithms. In the introduction of the thesis is information about service robots, which use four-wheel car chassis, for better idea about construction and purchase price. Furthermore there are designed and constructed four variations of chassis in the Creo Parametric system. The optimal variation is chosen by using value analysis, which is elaborated in details and put to test by checking calculations. In the thesis are also depicted used components, included both chassis and 3D graphic model supplemented with 2D drawing. | en |
dc.format.extent | 3447830 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Robot | cs |
dc.subject | rám | cs |
dc.subject | čtyřkolový podvozek | cs |
dc.subject | algoritmus řízení. | cs |
dc.subject | Robot | en |
dc.subject | Frame | en |
dc.subject | Four Wheel Car Chassis | en |
dc.subject | Control Algoritm. | en |
dc.title | Návrh čtyřkolového podvozku pro testování algoritmů řízení | cs |
dc.title.alternative | Design of Four Wheel Car Chassis Intended for Testing of Control Algorithms | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kopec, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 354 - Katedra robototechniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Robotika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HIL0018_FS_B2341_2301R013_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |