dc.contributor.advisor | Pišťáček, Daniel | cs |
dc.contributor.author | Zimčík, Přemysl | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:08Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99939 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá návrhem jízdního kola s pomocným pohonem Honda pro městské použití, se zaměřením na pomocný pohon, které má dosáhnout stanovené rychlosti. V první části jsou srovnány, jízdní kola s pomocnými pohony na českém trhu. V druhé části pak provádím vlastní návrh pomocného pohonu pro kolo, které vychází z hnací síly, která je potřeba pro danou rychlost kola. Pro zadaný jednoválcový spalovací motor byla navržena dvoustupňová redukční převodovka a řetězový převod, který přenáší krouticí moment na hnací zadní kolo. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with a design of bicycle with auxiliary drive Honda for urban use. It is focused on the auxiliary drive, that has to achieve the specified speed. In the first part are compared bicycles with auxiliary drive available on the Czech market. In the second part I perform my own design of auxiliary drive, that is based on a driving force, needed for the given speed of bicycle. For the specified single cylinder combustion engine was designed two-stage reduction gearbox and chain transmision, that tranvers torgue on rear drive wheel. | en |
dc.format | 51 l. : il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 2805414 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | jízdní kolo | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | řetězový převod | cs |
dc.subject | krouticí moment | cs |
dc.subject | combustion engine | en |
dc.subject | bicycle | en |
dc.subject | transmission | en |
dc.subject | chain transfer | en |
dc.subject | torque | en |
dc.title | Jízdní kolo s pomocným motorem Honda | cs |
dc.title.alternative | Bicycle with an Auxiliary Engine Honda | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hurníková, Šárka | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukce strojů a zařízení | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | ZIM0016_FS_B2341_2302R010_40_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |