dc.contributor.advisor | Vrba, Vladimír | cs |
dc.contributor.author | Neoral, Ondřej | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:09Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99942 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na vlakové nápravy. Přesněji, řeší problém, který zefektivní výrobu vlakové nápravy. Jedná se o vlakovou nápravu typu 230.Na počátku popisuje vznik železnice a úvod do problematiky.Poté se zabývá obecnou charakteristikou vlakové nápravy, železničního dvojkolí, typů pojezdů a rozdělení železničních vozů. Následně je řešena časově náročná manipulace s obrobkem z jednoho pracoviště na druhé, CNC stroj, u kterého kvůli působení jednoho válečkovacího nástroje nevycházejí přítlačné síly a náprava tak není válečkována podle požadovaných rozměrů. Dále jsou popsány základní technologie výroby vlakové nápravy, postup výroby vlakové nápravy ve společnosti Pars nova a.s. a byl navržen způsob řešení pro efektivnější výrobu nápravy. | cs |
dc.description.abstract | These brachelor thesis focuses on train axle. More precisely, fixes problem, that improve production efficiency of train axles. Thisis a train’saxle type 230.At the beginning,describes the formation ofrailway andintroduction to the topic. Thereafter, deals general characteristics train axles, train wheels, type undrecarriage and distribution train wagons. Subsequently, solved time –consuming manipulation with workpiece from one workplace to the second workplace, computer numerical computer machine on which due to the effect a one roller tools not based presser force and axle isn’t rolling according to required extent. Next, described basic technology of production train axles, production process train axles in company Pars nova a.s. and designed way of solving for efficient production of axles. | en |
dc.format.extent | 5307235 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | náprava | cs |
dc.subject | zefektivnění | cs |
dc.subject | manipulace | cs |
dc.subject | CNC stroj | cs |
dc.subject | řešení | cs |
dc.subject | axle | en |
dc.subject | efficiency | en |
dc.subject | handling | en |
dc.subject | CNC machine | en |
dc.subject | solutions | en |
dc.title | Zefektivnění výroby vlakových náprav | cs |
dc.title.alternative | Improve Production Efficiency of Train Axles | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Seipl, Bohumil | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 346 - Katedra obrábění a montáže | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Strojírenská technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | NEO0004_FS_B2341_2303R002_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |