dc.contributor.advisor | Chlebiš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Mynář, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:13Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99955 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá dimenzováním trakčních pohnu pro vozidlo s IWD. První část popisuje jednotlivé koncepce elektrických vozidel a umístěni elektromotoru ve vozidle. Dále představuje vozidlo týmu NTN a motor firmy Protean Electric. Druhá část rozebírá celkovou hnací sílu vozidla a rovinný dynamický model vozidla. Rovinný dynamický model poslouží pro návrh elektronického diferenciálu, který bude realizovat oddělenou trakci. Třetí část práce popisu dimenzování motoru a návrh elektronického diferenciálu pomocí map korekčních sil. Nakonec obsahuje výsledky simulací pro ověření funkce elektronického diferenciálu. | cs |
dc.description.abstract | This work deals with the dimensioning of traction drive for vehicles with IWD. The first part describes the concept of electric vehicles and location of the electric motor in the vehicle. In addition, showing vehicle build by NTN team and electric motor from company named Protean Electric. The second part analyzes the overall driving force of the vehicle and planer dynamic model of the vehicle. Planar dynamic model will be used to design electronic differential, which will implement a separate traction. The third part of the thesis describe the motor size and design of map of correction forces for using in electric differential. Finally contains the results of simulations to verify the function of the electronic differential. | en |
dc.format.extent | 2519753 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Elektrické vozidlo | cs |
dc.subject | in-wheel motor | cs |
dc.subject | hnací síla | cs |
dc.subject | rovinný dynamický model | cs |
dc.subject | elektronický diferenciál. | cs |
dc.subject | Electric vehicle | en |
dc.subject | In-wheel Motor | en |
dc.subject | Driving Force | en |
dc.subject | Planar Dynamic Model | en |
dc.subject | Electric Differential. | en |
dc.title | Návrh a dimenzování trakčního pohonu vozidla se systémem IWD | cs |
dc.title.alternative | Design and Dimensioning of Traction Drive for IWD Vehicle | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Neborák, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | MYN041_USP_N3943_3906T007_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |