dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Obruča, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:18Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99965 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá analýzou problematiky závad elektronických klapek sání automobilu značky Audi, konkrétně verzemi motoru 2,7 a 3,0 TDi. První část je zaměřena na teoretický popis sacího systému obou vznětových motorů, s následným detailním rozborem elektronických klapek sání. Druhá část se věnuje praktickým měřením elektronických klapek sání, čímž je ověřena funkce a chování tohoto subsystému v závislosti na provozním režimu motoru. Třetí část se věnuje detailnímu popisu vyskytujících se závad na tomto subsystému a také jsou zde shrnuty dostupné způsoby, vedoucí k eliminaci závad. Celkové shrnutí práce je obsaženo v závěru. | cs |
dc.description.abstract | This thesis analyzes the issue of electronic defects intake valves of car brand Audi, specifically engine version 2,7 and 3,0 TDi. The first part focuses on the theoretical description of both the intake system diesel engines, followed by a detailed analysis of electronic intake valves. The second part deals with practical measurements of electronic intake valves, which is verified by function and behavior of the subsystem depending on the engine operating mode. The third part is devoted to a detailed description of the occurring faults in the subsystem there are also summarized available ways to eliminate the defects. Overall summary of the work is contained in the conclusion. | en |
dc.format.extent | 5481838 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Elektronické klapky sání | cs |
dc.subject | sací systém | cs |
dc.subject | Audi | cs |
dc.subject | TDi | cs |
dc.subject | Electronic intake valves | en |
dc.subject | intake system | en |
dc.subject | Audi | en |
dc.subject | TDi | en |
dc.title | Analýza problematiky závad elektronických klapek sání motoru Audi 2,7 TDi a 3,0 TDi - principy, příčiny, řešení | cs |
dc.title.alternative | Analysis of The Specific Defects of Electronics Intake Valves for Engine Audi 2.7 TDi and 3.0 TDi - Principles, Causes, Solutions | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Palacký, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | OBR045_USP_N3943_3906T007_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |