dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Gintar, Vít | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:18Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/99967 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá elektrickým servořízením ZF pro vozidla koncernu VW nové generace. V první části je zpracována teoretická rešerše v oblasti principů servořízení motorových vozidel. V následující části je analyzována sběrnice CAN Bus a je vytvořen laboratorní model servořízení ZF. V třetí části je ověřena funkčnost laboratorního modelu. V poslední části je zpracován vzorový protokol měření, který je umístěn do příloh. V závěru jsou shrnuty nové poznatky při práci se servořízením a je porovnáno vlastní měření s teoretickými předpoklady. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with electric power steering ZF for VW new generation vehicles. The first part of this thesis focuses on the theoretical research of servo motor principles. The next part analyzes the CAN bus and presents the laboratory model of ZF power steering. The third part verifies functionality of the laboratory model. The last part of thesis includes sample measurement protocol which is attached in the Annexes. The final conclusion summarizes new knowledge for work with power steering and compares own measurement with theoretical basis. | en |
dc.format.extent | 4016375 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | CAN Bus | cs |
dc.subject | laboratorní model | cs |
dc.subject | řídicí jednotka | cs |
dc.subject | sběrnice | cs |
dc.subject | servořízení | cs |
dc.subject | USB2CAN adaptér | cs |
dc.subject | CAN Bus | en |
dc.subject | laboratory model | en |
dc.subject | control unit | en |
dc.subject | bus | en |
dc.subject | power steering | en |
dc.subject | USB2CAN adapter | en |
dc.title | Elektrické servořízení ZF pro vozidla koncernu VW nové generace | cs |
dc.title.alternative | New Generation Electrical Steering ZF for VW Group Vehicles | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Sládeček, Václav | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | GIN008_USP_N3943_3906T007_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |