Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorFrydryšková, Ivanacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:32:57Z
dc.date.available2013-10-20T17:32:57Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100717
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je návrh na implementaci metody Balanced Scorecard v konkrétním podniku. Metoda BSC je rozdělena na čtyři základní perspektivy, a to na finanční, zákaznickou, interních procesů a učení se a růstu. Finanční perspektiva se zaměřuje na celou finanční analýzu ve společnosti. Další perspektivou je perspektiva zákaznická, která se orientuje na zákazníky a na jejich spokojenost. Společnost si v této oblasti provádí dotazníkové šetření sama. Perspektiva interních procesů se zaměřuje na vnitřní systém společnosti. Proto jsou použity interní materiály společnosti. Poslední perspektivou BSC je perspektiva učení se a růstu. Je orientována na zaměstnance a možnosti růstu a vývoje společnosti. Všechny tyto čtyři perspektivy jsou implementovány do oblasti odvození strategických cílů, vzniku vztahů mezi příčinami a následky, výběru provedení, stanovení cílových hodnot a určování strategických akcí. Poslední kapitola se zabývá vyhodnocením a doporučením.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to design methods to implement the Balanced Scorecard in a particular company. BSC is divided into four basic perspectives, namely the financial, customer, internal processes and learning and growth. Financial perspective focuses on a financial analysis of the company. Another perspective is the customer perspective, which focuses on customers and their satisfaction. In this field uses its own survey. Internal process perspective focuses on the internal system of the company. Therefore, it's used of internal company materials. Last BSC perspective is the perspective of learning and growth. It focuses on staff and opportunities for growth and development of the society. All these four perspectives are implemented in deriving strategic objectives of relationships between cause and effect, the selection made by setting targets and identifying strategic actions. The last chapter deals with the evaluation and recommendation.en
dc.format.extent2613944 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectfinanční perspektivacs
dc.subjectzákaznická perspektivacs
dc.subjectperspektiva interních procesůcs
dc.subjectperspektiva učení se a růstucs
dc.subjectvýkonnost společnostics
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectfinancial perspectiveen
dc.subjectcustomer perspectiveen
dc.subjectinternal process perspectiveen
dc.subjectperspective of learning and growthen
dc.subjectperformance of the companyen
dc.titleImplementace metody Balanced Scorecard ve stavebním podnikucs
dc.title.alternativeImplementation of the Balanced Scorecard Method in Construction Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVašinová, Ivanacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFRY111_EKF_N6208_6208T020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam