Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáclavková, Renátacs
dc.contributor.authorMarečková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:08Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:08Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100732
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zhodnotit proveditelnost projektu Kulturního centra Řepiště z hlediska marketingové strategie. V úvodu práce je problematika projektů a studií proveditelnosti nastíněna v teoretické rovině. Dále je pak marketingová část studie proveditelnosti rozvedena podrobně teoreticky s následnou aplikací analýz do praxe. Náplní marketingové části je analýza prostředí projektu, identifikace cílových skupin, analýza konkurence, analýza poptávky a sestavení marketingového mixu. Ke zjištění zájmu obyvatel obce o projekt bylo využito také dotazníkového šetření v obci. Na základě zjištěných informací byl projekt zhodnocen a byla navržena doporučení ke zlepšení jeho proveditelnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to evaluate the feasibility of a project Cultural center Řepiště by marketing strategy. In the introduction, the issue of projects and feasibility studies described in theory. Further it is maketing part of feasibility study describe detailed and then applied to the project. The aim of marketing part is to analyze the environment of the project, identification of target groups, competition analysis, demand analysis and preparation of the marketing mix. To determine the interest of the inhabitants of the project was to use a survey in the village. Based on the information, the project was reviewed and recommendations have been proposed to improve its feasibility.en
dc.format.extent4315105 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStudie proveditelnosti, marketingová analýza, marketingová strategie, projek, projektový management, marketingový výzkum, analýza prostředí, analýza konkurence, analýza poptávky, marketingový mix, 4P, cílové skupinycs
dc.subjectFeasibility study, marketing analysis, marketing strategy, project, project management, marketing research, environment analysis, competition analysis, demand analysis, marketing mix, 4P, target groupsen
dc.titleMarketingová strategie projektu kulturního centra Řepištěcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of the Project of Cultural Center Řepištěen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽiška, Pavelcs
dc.date.accepted2013-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department118 - Katedra regionální a environmentální ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchRegionální rozvojcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAR956_EKF_N6202_6202T040_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam