Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorZezulková, Kristýnacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:13Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:13Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100742
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou týkající se marketingové komunikace v oblasti služeb. Jejím hlavním cílem bylo zlepšení marketingové komunikace thajského masážního salónu pomocí vhodně zvolených marketingových nástrojů. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola tvoří úvod. Druhá kapitola charakterizuje salón, popisuje jeho historii, nabízející služby, ceník a podnikové prostředí. Následující kapitola se zabývá teoretickými východisky spojené s marketingovou komunikací. Další část se zabývá metodikou shromažďování dat a tudíž způsobem realizace. V páté kapitole je obsažena analýza marketingové komunikace thajských masáží. Rozdělena je do 3 subkapitol. V první jsou vyhodnoceny všechny odpovědi z dotazníkového šetření, v druhé je analýza současného stavu a třetí obsahuje návrh marketingové komunikace. Na tuto kapitolu navazuje část, která obsahuje návrhy a doporučení. Poslední kapitolu tvoří závěr práce.cs
dc.description.abstractThis diploma´s work is dealing with problems of marketing communication in the service sector. Its main objective was to improve marketing communications of the Thai massage salon using appropriately selected marketing tools. The work is divided into seven chapters. The first chapter is an introduction. The second chapter characterizes the salon, describes its history, offering services, price list and business environment. The following chapter deals with the theoretical basis related to marketing communications. The next part deals with the methodology of data collection and therefore the methods of realization. In the fifth chapter is an analysis of marketing communications Thai massage. It is divided into 3 sections. The first are evaluated all the answers from the questionnaire, the second is an analysis of the current situation and the third contains a proposal for marketing communications. This chapter is followed by a part that contains suggestions and recommendations. The last chapter is the conclusion.en
dc.format.extent4977128 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, marketingový komunikační mix, thajské masáže, reklama, Ostravacs
dc.subjectmarketing communication, marketing communication mix, Thai massage, advertising, Ostravaen
dc.titleNávrh pro zlepšení marketingové komunikace na trhu masážních služebcs
dc.title.alternativeDesign for Improving Marketing Communication on the Massage Service Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVyoral, Jiřícs
dc.date.accepted2013-08-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEZ039_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam