Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorDudíková, Nikolacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:26Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:26Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100768
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou emocionálních apelů v televizní reklamě. Je zkoumáno pět emocionálních apelů a to humor, strach, vřelost, erotika a hudba. V teoretické části jsou uvedeny obecné informace týkající se marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a teoretický popis jednotlivých apelů. V další části práce je charakterizován reklamní trh. Dále je proveden průzkum zaměřený na emocionální apely v televizní reklamě, k čemuž je využita metoda dotazování formou skupinového rozhovoru. Cílem práce je zjistit jak emocionální apely v televizní reklamě ovlivňují diváka a zda mají lidé povědomí o existenci emocionálních apelů. Na konci došlo ke srovnání cílových skupin, tzn. srovnání názorů adolescentů a lidí středního věku. V poslední kapitole jsou popsány návrhy a doporučení pro tvůrce reklam, které vyplynuly z výzkumu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis of emotional appeals in television advertising. It examines five emotional appeals in humor, fear, warmth, sex and music. The theoretical part of my thesis shows general informations related to marketing communications concentrating on advertising and theoretical description of particular appeals. As next there is a survey which was made to concentrate on emotional appeals in television advertising which there was used a method of questioning by the form of a group conversation for. The aim of the thesis is to find out how emotional appeals in television advertising influence the viewers and if the socitely actually knows about the existence of emotional appeals themselves. The end of the thesis led to comparing the target groups, i.e. comparing the opinions of adolescents and grown people in middle ages. The last chapter includes suggestions and proposals which emerged from the survey.en
dc.format.extent2219394 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEmocionální apelycs
dc.subjectreklamacs
dc.subjecttelevizní reklamacs
dc.subjectreklamní trhcs
dc.subjectpsychologie v reklaměcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectEmotional appealsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjecttelevision advertisingen
dc.subjectadvertising marketen
dc.subjectpsychology in advertisingen
dc.subjectgroup conversationen
dc.titleAnalýza emocionálních apelů v televizní reklaměcs
dc.title.alternativeAnalysis of Emotional Appeals in TV Advertisingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDUD0047_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam