Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMutinová, Tereziecs
dc.contributor.authorMusálková, Hanacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:32Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:32Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100777
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší problematiku strategické analýzy vybraného podniku. Je rozdělena do dvou oddílů, z nichž první tvoří teoretická východiska zaměřená na nejznámější teorie a metody strategické analýzy. Teoretické poznatky z prvního oddílu byly použity v druhé, praktické části na Hotel Imperial. Cílem této práce bylo zjistit jaká je jeho pozice na trhu. Pro řešení zjištěných nedostatků byla navrhnuta jejich možná řešení. Podklady pro druhou část byly získány osobními rozhovory se zaměstnanci hotelu, statistickými průzkumy ČSÚ a studiem dokumentů. Součástí práce jsou také běžné části odborných prací jako úvod, závěr, seznam literatury a přílohy. Praktická část je doplněna tabulkami a grafy.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the topic of strategic analysis of the selected company. It is dividend into two main parts; the first of which lays the theoretical base, focusing on the most commonly-known theories and methods of strategic analysis. The theory from the first part formed the basis for the second, practical, one, talking about the Hotel Imperial in Ostrava. The goal of the thesis was to find out its market position. Possible solutions for the problems found were suggested. The practical part was based on interviesws with employees, statistics surveys of CZSO, and an analysis of internal hotel documents. Introduction, summary, list of sources and other common parts of scientific works are included, as well as charts and graphs, which komplete the second part.en
dc.format.extent4537289 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttržní pozice, hotel, analýza, strategie, SWOTcs
dc.subjectmarket position, hotel, analysis, strategy, SWOTen
dc.titleAnalýza tržní pozice vybraného hotelucs
dc.title.alternativeAn Analysis of the Market Position of the Selected Hotelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJarolímová, Janacs
dc.date.accepted2013-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMUS172_EKF_N6208_6208T037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam