Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorMucha, Martincs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:43Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:43Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100799
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou procesů, trendů a změn v českém tisku, které vznikají na základě kolize klasické tištěné žurnalistiky s „novými médii.“ Dále se věnuje analýze teoretických variant budoucího vývoje českých tištěných médií. V první kapitole jsou definovány důležité pojmy a uveden historický vývoj českých tištěných médií, informace nezbytné pro pochopení souvislostí v následujících kapitolách. Ve druhé kapitole jsou definována „nová média“ a analyzovány změny a vývojové trendy v českých tištěných médiích, související s nástupem online médií a zejména internetu. Kapitola třetí se zabývá budoucností českého tisku v kontextu změn v západním mediálním světě. V této závěrečné kapitole je představen model životního cyklu média, na který je aplikována současná situace dvou hlavních médií, kterými se v této práci zabýváme - tisk a internet. Ve třetí kapitole je také nastíněno několik možností, jak by se mohl trh českých tištěných médií adaptovat, bude-li chtít obstát v konkurenci nových médií.cs
dc.description.abstractThis thesis is dealing with analysis of processes, trends and changes in czech printed newspaper which arise because of collisions of printed newspaper with the „new media.“ It deals also with theoretical variants of czech printed media future development. In first chapter, there are defined important concepts and historical development of czech newspaper, information necessary for understanding of connections in next chapters. In second chapter, the „new media“ are defined and changes and development trends in czech printed media connected to the arrival of online media, especially internet, are analyzed. Third chapter is dealing with the future of newspaper in context of changes in western media world. In the final chapter, the model of media’s life-time cycle is introduced and a present situation of two main media of this thesis – printed and online media – is applicated. In third chapter, there are few options outlined how the market of czech newspaper could adapt, if it wants to compete with the new media.en
dc.format.extent2148459 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčeská tištěná médiacs
dc.subjectonline médiacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectkonec českého tiskucs
dc.subjectbudoucnost tištěných médiícs
dc.subjectzměny v českém tiskucs
dc.subjecttrendy v českém tiskucs
dc.subjectkomercializace, konvergencecs
dc.subjectczech newspaper, online media, internet, new media, the end of czech newspaper, future of newspaper, changes in czech newspaper, trends in czech newspaperen
dc.subjectcommercialization, convergenceen
dc.titleVývoj české tištěné žurnalistiky v období od nástupu nových médií po současnostcs
dc.title.alternativeThe Development of Czech Printed Journalism in the Period Since the Arrival of a New Media to Present Dayen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStejskal, Renécs
dc.date.accepted2013-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMUC074_EKF_N6202_6202T095_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam