Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorZálešák, Adamcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:47Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100808
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractHlavním cílem mé diplomové práce „Ekonomická analýza a konkurenční strategie firmy se sportovní výživou“ je analyzovat firmu Fitpower s.r.o. z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí, konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a nastínění dané problematiky. V praktické části je uvedena analýza současného stavu firmy, analýza mikro a makro prostředí, konkurenčního prostředí, SWOT a analýza portfolia firmy se sportovní výživou. Dále je zde uvedeno dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků společnosti Fitpower s.r.o.. Cílem této diplomové práce je na základě uvedených analýz a šetření doporučit, co by firma měla zlepšit a čeho by se měla vyvarovat.cs
dc.description.abstractThe main aim of this thesis "Economic analysis and competitive firm strategy of a sports supplement firm" was to analyze Fitpower s.r.o,. in terms of external and internal view, the competitive environment and customer satisfaction. The thesis was divided into theoretical and practical parts. The theoretical part provides basic concepts and outlines the main issue. The practical part is an analysis of the current state of the company, analysis of micro and macro environment, competitive environment, SWOT analysis of the company's sports nutrition products. Additionally, Fitpower customer satisfaction survey has been carried out. Based on the results of the analysis are than suggested various recommendations, points for improvements and further development.en
dc.format72, [3] l. : il.cs
dc.format.extent3750152 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectkonkurenční prostředícs
dc.subjectspolečnost Fitpower s.r.o.cs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectcompetitive enviromenten
dc.subjectFitpower s.r.o.en
dc.titleEkonomická analýza a konkurenční strategie firmy se sportovní výživoucs
dc.title.alternativeEconomic Analysis and Competitive Strategy of a Sports Nutrition Firmen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChovanec, Bronislavcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAL062_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam