Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorHrabovský, Davidcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:51Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100818
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla analýza produktového mixu ziskové činnosti organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín a vypracování opatření vedoucích k větší ziskovosti pobytových a výukových programů. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření organizace a skupinového rozhovoru byla navržena opatření zaměřená na zefektivnění a zatraktivnění programů pro zákazníky. Hlavní inovací byl nový koncept objednávání programu zákazníkem.cs
dc.description.abstractThe goal of that thesis was an analysis of product mix of profitable operations of non-profit association ALCEDO - leisure centre Vsetín and make provisions for increased profitability of educational and leisure programs. Provisions for bigger efficiency and attractivness of the programs for customers based on results of questionnaire survey and focus group. The most important change was a new concept of program´s ordering by customer.en
dc.format.extent2255400 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectproduktový mixcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnon-profit associationen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectproduct mixen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectmarketingen
dc.titleAnalýza produktového mixu neziskové organizacecs
dc.title.alternativeAnalysis of Product Mix of the Non-profit Associationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMüller, Davidcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA413_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam