Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucjacs
dc.contributor.authorMotyková, Beatacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:52Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:52Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100821
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato diplomová práce si klade za cíl sestavit podnikatelský plán související se zahájením podnikatelské činnosti. Práce se v první části zabývá teoretickým vymezením významu a struktury podnikatelského plán, také kritérií při rozhodování o formě podnikání. Další část - prezentace společnosti - se zabývá způsobem, jak ve zkratce představit podnikatelskou myšlenku případným investorům či bankám. Čtvrtá kapitola obsahuje vlastní plný podnikatelský plán pro společnost Kvalitní potravina s.r.o. a marketingový výzkum provedený mezi potenciálními uživateli služby. Společnost Kvalitní potravina s.r.o. bude poskytovat službu hodnocení kvality potravin formou štítku umístěného vedle cenovky výrobku na regálu prodejny. Vlastní podnikatelský plán byl zpracován na základě analýzy makroprostředí provedené pomocí PESTEL analýzy a analýzy mikroprostředí provedené pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Marketingový výzkum ukázal, že spotřebitelé jsou do určité míry ochotní připlatit za kvalitu. Na druhé straně z ústního kvalitativního šetření vyplynulo, že s vysokou pravděpodobností velké potravinové řetězce nebudou ochotny zaplatit za nabízený produkt.cs
dc.description.abstractThis thesis aims to prepare a business plan related to the beginning of business. The first part deals with the theoretical definition of the meaning and structure of the business plan, as well as criteria when deciding on the type of business. Next part - the presentation of the company – describe how the business idea introduce to potential investors or banks. The fourth chapter contains its own full business plan for the company Kvalitni potravina Ltd. and marketing research conducted among potential users of the service. Kvalitni potravina Ltd. will provide the service of rating the quality of food in the form of the label placed next to the product price tags on store shelves. Business plan is based on an analysis of macro environment by using PESTEL analysis and micro analysis made using Porter's five forces model and SWOT analysis. Marketing research has shown that consumers are willing to pay more for quality. On the other hand, the oral qualitative survey showed that a high probability of large food chains are not willing to pay for the product being offered.en
dc.format.extent2385591 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPodnikatelský plán, PESTEL analýza, SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, podnikání, startup, založení společnosti, podpora podnikání, zdroje financování, zakladatelský rozpočet, marketingový výzkumcs
dc.subjectBusiness plan, PESTEL analysis, SWOT analysis, Porter five forces analysis, enterpreneurship, start-up, set up company, business support, financial resources, budget, market researchen
dc.titlePodnikatelský plán pro vlastní společnostcs
dc.title.alternativeBusiness Plan for Own Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKuboš, Petrcs
dc.date.accepted2013-09-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department117 - Katedra účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchÚčetnictví a daněcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOT120_EKF_N6208_6202T049_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam