Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorTsiligkaridis, Lukášcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:26Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:26Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100903
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem práce byla analýza konkurence bankovních studentských účtů na tuzemském trhu a zjistit, jak si stojí studentský účet od České spořitelny v rámci konkurence. Byla použita metoda osobního dotazování, kdy bylo osloveno 136 respondentů. Z výsledku bylo zjištěno, že největší zastoupení mezi respondenty má studentský účet od České spořitelny. V rámci doporučení pro Českou spořitelnu, jsme se zaměřovali na 4 důležité oblasti a to produkt, služby, poplatky a propagace, kde jsme navrhli konkrétní návrhy.cs
dc.description.abstractAim of this work was analysis of competition of student's bank accounts in the domestic market and see how the student's bank account from Ceska sporitelna stands within the competition. The methods used were personal interviews when 136 respondents were interviewed. From the results was found that the biggest representation among the respondents has student's bank account from Ceska sporitelna. The recommendations for the Ceska sporitelna, we focused on four major areas including products, services, fees, and promotion, where we designed specific proposals.en
dc.format.extent3832796 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectČeská spořitelnacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectbankacs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectCeska sporitelnaen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectbanken
dc.titleAnalýza konkurence na trhu bankovních studentských účtůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Student Bank Accounts Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCváček, Miloslavcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTSI0001_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam