Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorPavlíčková, Markétacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:38Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:38Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100936
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu kávy. Výzkum byl proveden metodou Mystery shopping. Spotřebitelské chování bylo zkoumáno na základě analýzy dat získaných ze záznamových archů. Důležitá byla identifikace faktorů, které zákazníka ovlivňují během nákupu. V závěrečné části práce jsou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení pro Starbucks.cs
dc.description.abstractThe main aim this Bachelor work is "Analysis Consumer Behaviour on the Coffee Market". The research was conducted using the method of Mystery Shopping. Consumer behaviour was examined by analysis of data obtained from record sheets. There was important identification of factors that affect consumers during the purchase. In the final section of the Bachelor work there are listed concrete proposals and recommendations for Starbucks.en
dc.format.extent3349198 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subject(analýzacs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjectkávacs
dc.subjectrozhodování spotřebitelecs
dc.subjectspotřebitelské chování)cs
dc.subject(analysisen
dc.subjectfactorsen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectdecision making of consumeren
dc.subjectconsumer behaviour)en
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu kávycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Coffee Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV0098_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record