Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKusýnová, Hanacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:49Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:49Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100951
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je Analýza spotřebitelského chování návštěvníků knihovny. Byl proveden marketingový výzkum pomocí strukturovaného dotazníku, a sice formou osobního dotazování. Ze získaných dat byla provedena analýza prvního a druhého stupně, která vedla k návrhům a opatřením, které by Knihovna města Ostravy měla podniknout.cs
dc.description.abstractThe goal of bachelor work is Consumer Behaviour Analysis of Library Visitors. Marketing research was made by structured questionaire in the form of personal interviews. The obtained data were analyzed using the first and second degree which led to recommendation and measure that Library of City Ostrava should take.en
dc.format.extent4128896 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKnihovna města Ostravacs
dc.subjectmarketingový mix knihovnycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectčtenářics
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectslužby.cs
dc.subjectLibrary of City Ostravaen
dc.subjectMarketing mix of libraryen
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjectreadersen
dc.subjectvisitsen
dc.subjectliteratureen
dc.subjectservices.en
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování návštěvníků knihovnycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Library Visitorsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUS0018_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam