Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorSurmař, Matějcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:50Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:50Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100952
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků hudebního klubu Kravín ve Valašských Kloboukách. Cílem bylo posoudit, jak jsou návštěvníci spokojeni se službami klubu. V první části práce je charakterizován klub a prostředí, ve kterém působí. Následující kapitola popisuje teorii obchodu a problematiky analýzy spokojenosti návštěvníků. Další část je věnována metodice výzkumu, ve které byla zvolena metoda elektronického dotazování. Výsledkem bylo zjištění skutečné spokojenosti a navržení doporučení ke zvýšení spokojenosti návštěvníků hudebního klubu Kravín.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction measurement of Music Club Kravín. The aim was to assess how visitors are satisfied with services of Music Club. The first part contains the characteristic of company and description of environment. The following section describes the theory of trade and problematic of analyze customer satisfaction. Next part of the bachelor project is engaged in methodology of research in which there were chosen method of electronic questioning. The result was the statement of real satisfaction and proposal of recommending to raise the customer satisfaction of Music Club Kravín.en
dc.format.extent4916370 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHudební klubcs
dc.subjectnávštěvníkcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectdoporučenícs
dc.subjectMusic cluben
dc.subjectvisitoren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectrecommendationen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků hudebního klubucs
dc.title.alternativeVisitor Satisfaction Measurement of Music Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUR0022_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam