Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorPospíšil, Petrcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:51Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100955
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje analýze konkurence na trhu restauračních zařízení, konkrétně restauračnímu zařízení Cafe Bar Ellis a jeho konkurentům. Analýza konkurence je provedena prostřednictvím marketingového výzkumu, metodou mystery shopping. Cílem práce je charakterizovat trh restauračních zařízení ve městě Karviná, zjistit silné a slabé stránky konkurentů a tyto informace dále využít pro lepší konkurenceschopnost Cafe Baru Ellis.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about analysis of competition on restaurants’ market, specifically the Cafe Bar Ellis and its competitors. The analysis of the competitors had been realised by marketing research by the method of mystery shopping. The aim of my work is to describe the restaurants’ market in the town of Karvina, to find out the strengths and weaknesses of competitors and use the information for the better competitiveness of Cafe Bar Ellis.en
dc.format.extent4332296 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectrestauranten
dc.subjectanalysis of competitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectservices marketingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu restauračních zařízenícs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Market of Restaurantsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOS0066_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam